بیمارستان صحرایی در شهر عسلویه افتتاح شد
تاريخ ارسال خبر : 19 ژانویه 2016 | ساعت 8:12 | کد خبر: 34582 | sv176 | چاپ این مطلب

طی آئینی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان بیمارستان صحرایی در شهر عسلویه افتتاح شد.بیمارستان صحرایی

بیمارستان صحرایی که با همت منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دایر شد عبدالله نادری در گفتگو با خبرنگار عسلویه نیوز بر ضرورت ایجاد بیمارستان صحرایی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: جامعه پزشکی با برنامه ریزی و حضور به شکل گروه‌های امدادی و در قالب بیمارستان صحرایی نقش بسیار خوبی را در خدمات رسانی به مردم ایجاد کرده است.

فرماندار عسلویه از کمک ها و خدمات گسترده سپاه به شهرستان عسلویه در این چند روز که شامل افتتاح فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی و امروزافتتاح این بیمارستان صحرایی در حوزه سلامت را منشاء خیر و برکات دانست و افزود:سپاه در سرتاسر کشور حضور دارد و در همه زمینه ها موجب اقتدار و خیرات است.

نادری افزود: این بیمارستان در زمینه های مختلفی همچون ارتوپدی ” زنان و زایمان ومامایی ” اطفال “گوش و حلق و بینی “چشم پزشکی و بینایی سنجی “متخصص داخلی” طب اورژانس “کارشناس تغذیه “دندان پزشکی” سونوگرافی “رادیولوژی” آزمایشگاه ” داروخانه”  و خدمات سرپایی در راستای خدمت رسانی به تمام مردم شهرستان دایر شده است و امیدواریم اینگونه خدمات همه ساله تداوم داشته باشد.

سرهنگ بهرام درویشی فرمانده منطقه چهارم ندسا گفت: سپاه در هر کجا که احساس نیاز ببیند حضور خواهد یافت و این حضور دائمی و همراه خیر وبرکت است و نیاز امروز شهرستان عسلویه در حوزه بهداشت را با خدمات رسانی به این مردم شریف و محروم انجام خواهد داد.

شایان ذکر است برپایی این بیمارستان در شهر عسلویه واقع در بلوار خلیج فارس روبروی پارک مروارید از روز سه شنبه ۲۹ دی ماه به مدت سه روز دایر می باشد.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ