دانش آموزان روستاهای عسلویه غایب بزرگ کلاس های درسی
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2017 | ساعت 11:35 | کد خبر: 35849 | sv279 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” دانش آموزان روستاهای عسلویه بدلیل تعطیلی طرح سرویس روستا مرکزیغایب بزرگ کلاس های درسی لقب گرفتند.سرویس مدارس

به گزارش خبرنگار “عســـلویــــه نیـــــوز” طرح سرویس روستا مرکزی تاکنون با کمک‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سهم به‌سزایی در حمل و نقل دانش‌آموزان دختر در شهرستان عسلویه داشته است.

این طرح اما در روز دوشنبه بدلایل نامعلومی بدون اطلاع رسانی لازم متوقف شده است که متاسفانه موجب انتظار کشیدن دانش آموزان در ایستگاه ها شد و پس از انتظار و عدم حضور وسیله نقلیه با غیبت غیر موجه خود در مدارس از کلاس های درسی عقب ماندند.

بنابر این گزارش سهمیه‌بندی و نبود مدارس راهنمایی و دبیرستان در روستاهای منطقه رفت و آمد بخش اعظم دانش‌آموزان به مدارس در شهرستان عسلویه را با مشکل جدی مواجه کرده است.

با توجه به ادعای اداره آموزش و پرورش برای ایجاد تحول و جهش در سطح علمی دانش آموزان منطقه اما اینبار اغلب دانش آموزان شهرستان عسلویه از حضور در کلاس های عادی درس محروم ماندند گرچه موضوع تردد دانش آموزان برعهده آموزش و پرورش نمی باشد.

با پیگیری های صورت گرفته و اظهارنظر رانندگان سرویس ها ظاهراً از ابتدای سال تحصیلی تاکنون هیچ پولی دریافت به آنها پرداخت نشده و برای چرخاندن زندگی خود با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند که تصمیم به عدم فعالیت انتقال دانش آموزان می کنند و پیمانکار مربوطه نیز از عدم پرداخت مطالبات از سوی سازمان منطقه ویژه عنوان می کند.

امیدواریم این سناریوی ایجاد شده با توجه به اینکه تاکیدات جدی در راستای ارتقای سطح علمی دانش آموزان از سوی مسئولین بخصوص نمایندگان مردم صورت گرفته است به نحو شایسته ای برای همیشه حل شود تا هر سال این اتفاقات در حساسترین روزهای سال تحصیلی و با نزدیک شدن ایام امتحانات اتفاقی رخ ندهد و با تدبیر و برنامه ریزی مسولان هر چه سریعتر پایان یابد.

 

جهت عضویت در کانال تلگرامی عسلویه نیوز اینجا را کلیک کنید.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ