خبرهای خوبی برای شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در راه است
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2017 | ساعت 12:16 | کد خبر: 35853 | sv252 | چاپ این مطلب

“عســـلویــــه نیـــوز” نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس گفت: خبرهای خوبی برای شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در راه است.

به گزارش “عســـلویــــه نیـــوز” سکینه الماسی در جمع مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان کنگان با در پیش بودن ایام دهه فجر اظهار داشت: باید در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران کارهای ارزشمند انجام شده در این انقلاب به مردم گفته شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت در مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های مختلفی در راستای حل مشکل مردم حوزه انتخابی‌ ام داشته‌ام افزود: خبرهای خوبی برای مردم حوزه انتخابیه‌ام دارم که در بهمن‌ها به آنها خواهم گفت.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه نیروی جوانی خود را برای حل مشکل مردم بکار گرفته‌ام گفت: تلاش می‌کنم فعالیت‌هایم بدور از حاشیه و تنها برای رضایت مردم باشد.

الماسی با بیان اینکه شهرهای جنوب استان همواره مهد علما و دانشگاهیان بوده است بیان کرد: باید تلاش کنیم در جهت پیشرفت‌های روز افزون علمی و نخبه‌پروری فعالیت‌های مختلف انجام دهیم.

وی به صدور مجوز‌های لازم برای راه‌اندازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کنگان اشاره کرد و گفت: آغاز بکار این مرکز دانشگاهی علاوه برآموزش مهارت‌های نوین و برند علمی برای این شهرستان گامی مثبت در زمینه رفع بیکاری خواهد بود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخود با مدیرانی که حل مسأله بیکاری را قربانی کم کاری‌های خود می‌کنند تعارف نداریم خاطر نشان کرد: همانگونه که از فعالیت‌های مدیران تلاشگر تقدیر می‌شود، با مدیران قانون گریز نیز برخود جدی می‌شود.

الماسی در خصوص حل مشکل بیکاری در این شهرستان خاطر نشان کرد: حلقه‌های مختلفی باید به هم متصل شوند که بتوان مشکلات بیکاری جوانان را کاهش داد که از جمله این حلقه‌ها می توان به نبود قانون و مقررات حمایتی، نظارت بر اجرای قانون و تقویت نیروی انسانی است.

وی گفت: با بررسی این مشکلات در اتاق فکرهای مختلف و بهره گیری از نظرات کارشناسان این زمینه کارهای مثبتی انجام شده است.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با اشاره به اینکه یک قانون جامع و کامل را در این راستا در دستور کار قرار داده‌ام بیان کرد: راه‌اندازی دانشگاه فنی حرفه‌ای نیز برای تقویت یکی از مهم‌ترین حلقه‌های مشکل بیکاری جوانان است که به زودی راه‌اندازی خواهد شد./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ