برگزاری ۶۰ ویژه‌برنامه دهه فجر توسط سپاه عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 19 ژانویه 2013 | ساعت 15:36 | کد خبر: 23785 | sv217 | چاپ این مطلب

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری ۶۰ ویژه‌برنامه دهه فجر توسط سپاه عسلویه خبر داد.خلیل رفعتی

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری موفق و ارزشمند داشته است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور بسیجیان بودیم و امروز نیز شاهد حضور بسیج و سپاه در عرصه‌های سازندگی هستیم.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برای زیر سؤال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند که سپاه و بسیج در این عرصه نیز فعال هستند و با برنامه‌های فرهنگی، موجبات ناکام کردن دشمنان در جنگ نرم هستند.

رفعتی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر یادآور شکوفایی و عظمت انقلاب اسلامی ایران است و باید نسبت به برگزاری پرشور برنامه‌های دهه فجر اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: امروز باید نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای عظیم و ارزشمند انقلاب اسلامی آشنا شوند و بدانند که این انقلاب با چه زحماتی به بار نشسته است.

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری ۶۰ ویژه‌برنامه دهه فجر توسط سپاه عسلویه خبر داد و اذعان داشت: این برنامه‌ها در شهرها و روستاهای عسلویه با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

رفعتی از برگزاری همایش بزرگ وحدت در عسلویه خبر داد و افزود: این همایش با حضور اهل سنت و شیعیان منطقه و با حضور علمای بزرگوار شیعه و سنی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: غبارروبی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌های هنری از جمله این برنامه‌هاست که در دهه فجر برگزار می‌شود.

رفعتی تصریح کرد: از همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در این برنامه‌ها همکاری کنند تا برنامه‌هایی مطلوب و باکیفیت اجرا شوند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ