برپایی نمایشگاه تخصصی نفت و پتروشیمی در بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 19 ژانویه 2013 | ساعت 15:41 | کد خبر: 23788 | sv183 | چاپ این مطلب

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس از برپایی نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بوشهر خبر دادحسن قربانی

به گزارش ” عسلویه نیوز” حسین قربانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت بوده و برای رشد و توسعه این منطقه تلاش خوبی انجام شده است.

وی افزود: با تلاش متخصصان داخلی و با وجود تحریم‌ها اقدامات ارزشمندی در سال تولید ملی در این منطقه مهم و استراتژیک انجام شده است.

قربانی از برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آخرین دستاوردها و چشم‌اندازی از فعالیت‌های در حال انجام صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور توسط شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ارائه می‌شود.

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس گفت: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولید ملی و با هدف تقویت ساخت داخل و بومی سازی تجهیزات صنعت نفت با مشارکت استانداری بوشهر، سازمان منطقه ویژه پارس و همکاری وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت ملی گاز ایران و انجمن دانشجویان و دانش‌آموختگان مهندسی نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار خواهد شد.

قربانی یادآور شد: ایجاد بستر مناسبت برای تبادل‌نظر و تعاملات بازرگانی و تجاری به منظور عقد قراردادها، مشارکت در تولید، سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، دعوت از متخصصان و کارشناسان برای آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا در زمینه صنعت نفت، نمایش دستاوردهای تحقیقاتی محققان و پژوهشگران و شناسایی چالش‌های فراروی صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه در پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با حمایت‌های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، این سازمان و شرکت‌های تابعه وزارت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس در این نمایشگاه حضوری فعال خواهند داشت و مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور را به نمایش خواهند گذاشت.

قربانی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در این نمایشگاه اظهار داشت: همراه و همگام با ۳۰ شرکت دولتی حاضر در این نمایشگاه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ شرکت و بنگاه بزرگ اقتصادی بخش خصوصی فعال در صنعت نفت نیز در این نمایشگاه به ارائه مهم‌ترین دستاوردهای خود بپردازند.

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: چهارمین نمایشگاه تخصصی بازرسی فنی، ایمنی و حفاظت محیط زیست نیز همزمان با برپایی نمایشگاه نفت بوشهر در تاریخ ۷ الی ۱۰ بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.


نظرات کاربران 

۲ پاسخ به "برپایی نمایشگاه تخصصی نفت و پتروشیمی در بوشهر"

  1. alireza moharrami گفت:

    سلام
    چرا بوشهر ؟
    مگه اونجا خبری هست
    همه واحدهای گاز و پتروشیمی عسلویه هست اونوقت بوشهر مگه چیزی هست ؟

  2. عیلرضا گفت:

    با سلام
    من فکر میکنم مسولین منطقه از جمله بخشدار و فرماندار جدید اگر به فکر رونق منطقه هستن بایستی ته لنجی منطقه رو حل کنند. تا با آوردن جنس توسط لنجداران به منطقه پول وارد منطقه عسلویه شود و خرید و فروش جنسها رونق پیدا کند . من نمی دانم چطور قیمت جنسهای وارداتی در تهران از همه جا پایین تر است .
    معلوم است که تمام سخت گیری ها برای منطقه عسلویه هست . اگر خرید و فروش رواج بیشتری پیدا کند . باعث پیشرفت منطقه خواهد شد . رشد سریع.

ارسال یک پاسخ