تقویت صنایع پایین‌دستی در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 20 ژانویه 2016 | ساعت 8:40 | کد خبر: 34585 | sv227 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از تقویت صنایع پایین‌دستی در شهرستان عسلویه خبر داد.نمایشگاه

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” عبدالله نادری در بازدید از نخستین نمایشگاه صنعت، ابزار و ایمنی، ضمن تبریک به مناسبت پیروزی بزرگ هسته‌ای اظهار داشت: مشخص شدن گفتمان خردورزی و به کرسی نشاندن تمام خواست‌های ملت بزرگ ایران با نیروی تفکر، منطق و استدلال مهم‌ترین دستاورد این شرایط نابرابر بود.

وی با قدردانی از رهنمودهای رهبری انقلاب و نقش تاثیر گذار رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: این پیروزی در شرایطی نصیب ملت ایران شد، که بعد از سختی‌های فراوان و تحمل شرایط سخت تحریم و با تکیه بر قدرت اندیشه و عقلانیت صورت گرفت.

نادری با بیان اینکه تاثیرات خاص پساتحریم بر قطب انرژی کشور بسیار بیش‌تر از سایر نقاط خواهد بود گفت: با رونق بیشتر واحدهای صنعتی و تقویت صنایع پایین دستی فرصت‌های بیشتری در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌هایی که در بخش صنعت در شهرستان ایجاد می‌شود اظهار کرد: با ورود شرکت‌های مختلف، زمینه رقابت بیشتری برای تولید کنندگان داخلی ایجاد می‌شود، که به نوبه خود می‌تواند نمونه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را از خود نشان دهد و زمینه ساز رشد و توسعه پایدار در همه ابعاد شود.

فرماندار عسلویه با اشاره به عملی کردن شعار اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر امید خاطر نشان کرد: حمایت از بخش خصوصی و استفاده از دانش و نیروی بومی ماهر با نگاه توسعه محور از مهم‌ترین عوامل شکل‌گیری در بحث اقتصاد مقاومتی است که با فراهم شدن زمینه حضور شرکت‌های ایرانی در چنین نمایشگا‌ه‌هایی می‌توان به این مهم دست پیدا کرد.

نادری با مورد توجه قرار دادن ایمنی و آموزش در تمام ابعاد صنعت تصریح کرد: با آموزش مناسب و به موقع نیروها در تمام مراحل انجام کار می‌توان شرایط آسیب پذیری را کم و ضریب ایمنی را بسیار بالا برد که در نهایت به شرایط مطلوب و ظرفیت توانمند سازی در نیروی انسانی منجر شود.

وی افزود: با گسترش صنایع پایین دستی و توانمند‌سازی نیروی انسانی ماهر بومی در شهرستان می‌توان ظرفیت‌های تولید در این قسمت را بسیار بالا برد که در نهایت منجر به اشتغال و سرمایه گذاری پایدار با کم‌ترین هزینه شود.انتهای پیام/ح.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ