ارتقاء سطح تعاملات حوزه دانشگاه و صنعت نفت و گاز بررسی شد
تاريخ ارسال خبر : 22 ژانویه 2015 | ساعت 19:25 | کد خبر: 32670 | sv93 | چاپ این مطلب

SP2_1484 (800 x 449)“عسـلویـه نیـوز” با هماهنگی فرمانداری عسلویه، تحکیم و ارتقاء سطح تعاملات حوزه دانشگاه و صنعت نفت و گاز بررسی شد.

به گزارش خبرنگار “عسـلویـه نیـوز” باهماهنگی های بعمل آمده ازطرف فرمانداری عسلویه در جهت تحکیم وارتقاء سطح تعاملات حوزه دانشگاه وصنعت نفت وگاز وپیشرفت های علمی در راستای بومی سازی تکنولوژی کار آمد نشستی درروز سه شنبه سی ام دیماه سالجاری با حضور رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در محل دفتر مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد در این جلسه حسنی مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن خوش آمدگویی به متخصصان دانشگاه و لزوم نزدیکی و تعامل هرچه بیشتر مجتمع با دانشگاه تاکید نود و گفت: با توجه به توسعه سریع پالایشگاه های مجتمع و اهمیت مسئله برداشت حداکثری از مخزن مشترک، کشور به تعامل دانشگاه و صنعت نیاز دارد و ما باید به دنبال یافتن راه کارهای مدونی برای همکاری متقابل باشیم.

در ادامه نشست دکتر مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: احساس من اینست که رابطه صنعت و دانشگاه نسبت به گذشته بسیار نزدیک تر و بهتر شده است و این همفکری ها و جلسه های مشترک نویدبخش آینده روشن برای ما و صنعت است.

وی در ادامه افزود: دانشگاه خلیج فارس با سابقه ۲۲ ساله با توجه به حضور در استان بوشهر بعنوان قطب اصلی صنعت نفت کشور، ماموریت ویژه ای برای خودش در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی تعریف کرده و با سرمایه گذاری هایی که وزارت نفت در دانشکده ما انجام داده است امیدواریم بتوانیم بطور حداکثری از این امکانات استفاده نمائیم.

دکتر مصلح در پایان خاطرنشان نمود: ما خودمان را به صنعت بدهکار می دانیم و تمام تلاشمان پرداخت این بدهی های علمی و پژوهشی به بهترین شکل ممکن و بالاترین اثربخشی برای مجموعه صنعت به خصوص مجتمع گاز پارس جنوبی است که ما از دیرباز تعامل خوبی با آن د اشته ایم.

در پایان حاضرین به تبادل نظر و بیان نقطه نظرات خود پرداخته و با توافقات انجام شده مقرر گردید نمایندگانی از طرف دانشگاه خلیج فارس بوشهر و پارک علم و فناوری خلیج فارس در جلسه های شورای خودکفایی و شورای پژوهش مجتمع حضور یافته و بدینوسیله به گسترش تعاملات کمک نمایند.

شایان ذکر است در این جلسه که در محل دفتر مدیرعامل مجتمع برگزار گردید علاوه بر رئیس دانشگاه خلیج فارس و مدیر عامل مجتمع، معاون پژوهشی دانشگاه خلیج فارس، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس، معاون فرماندای عسلویه، مدیر عملیات مجتمع، مدیران پالایشگا های اول و چهارم و کارشناسان واحد پژوهش مجتمع نیز حضور داشتند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ