رفع کامل معضل بیکاری جوانان عسلویه تا پایان سال ۹۶
تاريخ ارسال خبر : 24 ژانویه 2016 | ساعت 8:58 | کد خبر: 34590 | sv136 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از رفع کامل معضل بیکاری جوانان عسلویه تا پایان سال ۹۶ خبر داد.حسنی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی مجتمع گاز، مسعود حسنی بعد از ظهر امروز در نشستی با حضور امام جمعه اهل سنت عسلویه اظهار داشت: حمایت از محیط پیرامونی از اساسی‌ترین دغدغه‌های مسئولان پارس جنوبی است و صنعت نفت در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته است.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های صورت گرفته در پارس جنوبی با گذشته قابل قیاس نیست و شاهد اقدامات ارزشمندی در توسعه منطقه هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: این مجتمع در راستای ارائه آموزش‌های تخصصی و مرتبط با صنعت نفت و گاز برای جوانان و متقاضیان شهرستان عسلویه، برنامه‌های خوبی اجرایی کرده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

حسنی تصریح کرد: در سال جاری بیش از یکصد نفر از جوانان شهرستان عسلویه، از آموزش‌های فنی و تخصصی بهره‌مند شده‌اند و این برنامه‌ها با کیفیت مطلوبی تداوم خواهد داشت.

وی ابراز داشت: میزان جذب جوانان شهرستان عسلویه در پارس جنوبی روند رو به رشدی دارد و در حوزه پشتیبانی شاهد جذب ۸۰ درصدی و در حوزه فنی نیز جذب ۵۰ درصدی جوانان بومی را شاهد هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از رفع کامل معضل بیکاری جوانان عسلویه تا پایان سال ۹۶ خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از فازهای جدید پارس جنوبی و در پایان طرح‌های توسعه‌ای در پایان سال ۹۶، موضوع بیکاری جوانان منطقه به طور کامل مرتفع خواهد شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ