مشارکت خیرین در ساخت یک‌هزار و ۹۷۹ کلاس درس
تاريخ ارسال خبر : 24 ژانویه 2016 | ساعت 11:01 | کد خبر: 34593 | sv75 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: خیران در ساخت و تامین فضاهای آموزشی نقاط کم‌برخوردار نقش مهمی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ، احمد مرادی مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر با بیان اینکه خیران در رسیدگی به نقاط محروم استان بوشهر تاکنون فعالیت‌های مهمی داشته‌اند اظهار داشت: همایش خیران مدرسه‌ساز و بوشهری‌های مقیم تهران این هفته برگزار شد که خیران مقیم مرکز کشور بر مشارکت در امر حل مشکلات آموزشی استان بوشهر تاکید کردند.

وی با بیان اینکه در ۱۲ سال گذشته خیران ۴۴۱ مدرسه در استان بوشهر ساخته‌اند افزود: این مدارس در قالب یک‌هزار و ۸۰۰ مدرسه تحویل آموزش و پرورش شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر با بیان اینکه این مدارس در زمینی به مساحت ۱۹۹ هزار متر مربع ساخته شده خاطر نشان کرد: در نیمه نخست امسال ۲۸ پروژه آموزشی در قالب ۸۶ کلاس درس توسط خیران در استان بوشهر ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شده است.

مرادی با اشاره به اینکه در ساخت ۲۸ پروژه مدرسه‌سازی، خیران ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کردند گفت: اکنون ۳۷ مدرسه باتلاش خیران در نقاط مختلف استان بوشهر در حال ساخت است که ۱۷۹ کلاس درس شامل می‌شود.

وی افزود: خیران در ساخت این ۳۷ پروژه مدرسه‌سازی ۴۸۰ میلیارد ریال پرداخت کرده‌اند که زیربنای این مدارس ۲۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر بااشاره به اینکه خیران در مجموع در ساخت ۴۷۷ پروژه مدرسه سازی مشارکت کرده‌اند تصریح کرد: خیران در این مدارس با زیر بنای ۲۲۶ هزار متر مربع یک‌هزار و ۹۷۹ کلاس درس ساخته‌اند.

مرادی تعهد امسال مجمع خیران مدرسه‌ساز در استان بوشهر را ۲۱۰ میلیارد ریال دانست و افزود: خیران متعهد شده‌اند ۲۵ واحد آموزشی با پرداخت ۲۱۰ میلیارد ریال بسازند که بخشی از این تعهد به انجام رسیده است.انتهای خبر/م.م


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ