فیلمسازان و هنرمندان بومی عسلویه حمایت مالی می‌شوند
تاريخ ارسال خبر : 26 ژانویه 2016 | ساعت 8:21 | کد خبر: 34607 | sv110 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه با بیان اینکه طرح امید اجتماعی زمینه‌ساز رشد بسیاری از توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی است، گفت : فیلمسازان و هنرمندان بومی عسلویه حمایت مالی می‌شوند.فیلمساز

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری شامگاه دوشنبه در چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد ضمن تبریک پیروزی بزرگ هسته‌ای اظهار داشت: گسترش روح خردورزی و گفتمان عقلانی زمینه‌ساز خلق این حماسه بزرگ در تاریخ ایران اسلامی شد.

وی افزود: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تلاش رئیس جمهوری و ایستادگی مردم، همیشه همراه تیم مذاکره‌کننده برای رسیدن به این موفقیت بزرگ بود، که باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنان بود.

فرماندار عسلویه با قابل تقدیر دانستن فعالان عرصه هنر و فرهنگ در شهرستان تصریح کرد: آن چه بیش از گذشته باید مورد توجه و تاکید قرار داد، اهمیت دادن به بخش‌های هنری و فرهنگی است.

وی افزود: توجه به بخش سمعی و بصری با توجه به ظرفیت‌های فراوان و استعدادهای ناب بومی، نیازمند توجه بیش از پیش دستگاه‌هاست که باید روح تلاش و پویایی را در حوزه بیش از پیش زنده کرد.

فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به کشف استعداد‌ها و توانایی‌ها در شهرستان خاطر نشان کرد: لازمه بروز این توانمندی‌ها، فراهم کردن امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای گروه‌های هدف به منظور شکوفایی و نمایش ظرفیت‌های خود است.

وی با بیان اینکه طرح امید اجتماعی زمینه‌ساز رشد بسیاری از توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی است اظهار کرد: باید زمینه‌های لازم برای اجرای به موقع و اصولی این طرح در شهرستان فراهم شود، زیرا از طریق آن می‌توان بسیاری از ظرفیت‌های ناشناخته این حوزه را فعال و در پویایی آن کوشید.

نادری با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد فیلم کودک و نوجوان در تمام نقاط شهرستان در طول سال گفت: بسیاری از مفاهیم بزرگ فرهنگی و اجتماعی امروزه از طریق رسانه‌های دیداری صورت می‌گیرد که ایجاد چنین جشنواره‌هایی می‌تواند بازوی قدرتمندی برای توسعه فرهنگی و اجتماعی باشد.

وی افزود: زمینه‌های حمایت از فیلم‌سازان و تلاشگران بومی این عرصه در شهرستان فراهم شود، تا خلاقیت‌ها و توانایی‌ها بیش از پیش نمود پیدا کند و مشعل‌های فرهنگی همتراز با صنعت فروزان شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ