- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیام تبریک سعیدلو به متوسل زاده

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی موفقیت امین متوسل زاده بازیکن فصل پیش تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز و بازیکن فعلی راه آهن شهرری در کسب عنوان کاندیدای جوانمردترین ورزشکار سال جهان را تبریک گفت.  

به نقل از سایت سازمان تربیت بدنی، علی سعیدلو شامگاه پنجشنبه با اشاره به کسب این موفقیت و ادامه روند پیروزی های ورزش ایران در عرصه بین المللی و جهانی ابراز امیدواری کرد حرکت قابل تحسین متوسل زاده در میدان مسابقه ، الگویی برای نوجوانان و جوانان ورزشکار ایران باشد.
متن پیام رییس سازمان تربیت بدنی به این شرح است:
اکنون ورزش جهان شاهد درخشش و تبلور روح پهلوانی ورزشکاری ازایران اسلامی است.
امروز ورزش جهان به احترام مردی از خطه محبان و پیروان مولی الموحدین علی ابن ابی طالب (ع) و کرامت و جوانمردی او در میدان ورزش، تمام قد می ایستد.
امروز مفتخریم که بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی درعرصه بین المللی به اهتزاز درآمده است.
سعیدلو در ادامه پیام خود خطاب به امین متوسل زاده آورده است: شما ورزشکاری واقعی هستید که با گذشت از لحظه های پیروزی و قهرمانی، نامی ماندگار در عرصه ورزش ایران و جهان از خود برجای گذاشته اید.موفقیت شما را در کسب عنوان کاندیدای جوانمردترین ورزشکاران سال ۲۰۱۰ میلادی جهان را صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم که حرکت کم نظیر شما در میدان مسابقه ، سرمشق ورزشکاران ایران زمین باشد.
گفتنی است؛ امین متوسل زاده فصل گذشته در تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز بازی می کرد. این بازیکن در بازی برابر استیل آذین در حالی که دروازه بان حریف روی زمین بود و می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند توپ را به خارج از زمین فرستاد.
جایزه جوانمردترین ورزشکار سال همه ساله از سوی ”ژاگ‌ژوگ” رییس کمیته بین المللی المپیک اهداء می شود. یونسکو، کمیته بین‌المللی المپیک، فدراسیون‌های بین‌المللی فوتبال (FIFA)، بسکتبال، کشتی و راگبی،شورای بین‌‌المللی امور ورزشی و تربیت بدنی و انجمن ورزشی‌نویسان جهان اعضای این کمیته هستند که همه ساله جایزه ویژه را به ورزشکاران یا تیم‌های برتر اهداء می‌کند.
جایزه (جیم‌بورترا و جی‌لی دائومه) نیز به ورزشکارانی اهداء می‌شود که مروج بازی جوانمردانه بوده یا همواره در فعالیت‌های ورزشی خود به این موضوع می‌پردازند.