مسئولان در بودجه فرهنگی عسلویه تجدیدنظر کنند
تاريخ ارسال خبر : 30 ژانویه 2015 | ساعت 17:36 | کد خبر: 32699 | sv72 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه خواستار افزایش اعتبارات فرهنگی در شهرستان عسلویه شد.امام جمعه عسلویه

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با توصیه به نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت:‌ تقوا توشه سفر آخرت است و پیامبر اسلام (ص) همواره بر لزوم تقوا و مهیا کردن سفر آخرت تأکید می‌فرمودند.

وی در خطبه دوم با تبریک فرا رسیدن دهه فجر افزود:‌ روز یکشنبه یوم‌الله ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن است باید این ایام را گرامی بداریم.

امام جمعه عسلویه بر لزوم کیفیت‌بخشی به برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و یادآور شد: باید از برنامه‌های کلیشه‌ای و بدون کیفیت جلوگیری کنیم و باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم.

هاشمی‌نژاد در ادامه به پیام رهبر انقلاب به جوانان غربی اشاره کرد و گفت:‌ این پیام بسیار مهم و تاریخی بود و بسیاری از اندیشمندان بر روی این پیام مطالعه می‌کنند و این باعث افتخار ما است که رهبر انقلاب جوانان غرب را مستقیماً مورد خطاب قرار داده و پیام انقلاب اسلام را به گوش آنها رسانده‌اند.

وی در بخش دیگر از قوه قضاییه به دلیل صدور حکم آقای رحیمی تشکر کرد و خواستار رسیدگی به پرونده‌های قطور دیگری همچون پرونده‌های مرتضوی و مهدیه هاشمی رفسنجانی شد.

امام جمعه عسلویه در ادامه با تأکید بر افزایش اعتبارات فرهنگی و اجتماعی عسلویه ادامه داد:‌ جوانان عسلویه نیازمند افزایش فضاها و اماکن فرهنگی و اجتماعی هستند و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات ورزشی اضافه کنند تا جوانان بتوانند از امکانات ورزشی نهایت استفاده را ببرند.

هاشمی‌‌نژاد در پایان سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و خواستار برپایی مراسم‌های با شکوهی در ایام فاطیمه شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ