افتتاح مجتمع بزرگ ورزشی در بندر عسلویه در دهه فجر
تاريخ ارسال خبر : 30 ژانویه 2016 | ساعت 9:34 | کد خبر: 34615 | sv110 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از افتتاح مجتمع بزرگ ورزشی در بندر عسلویه در دهه فجر خبر داد.ماندگار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” علی ماندگار در بازدید از پروژه‌های عمران شهری عسلویه اظهار داشت: دهه فجر یادآور خاطرات ارزشمندی از دوران انقلاب اسلامی است و باید یاد و خاطره آن روزها را گرامی بداریم.

وی افزود: معرفی دستاوردهای دولت و نظام اسلامی کاری مهم است و مردم باید خدمات صورت گرفته در شرایط کنونی را با خدمات دوران قبل از انقلاب مقایسه کنند.

شهردار عسلویه خاطر نشان کرد: چندین پروژه مهم و ارزشمند در شهر عسلویه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم مردم از این خدمات رضایت داشته باشند.

ماندگار از افتتاح مجتمع بزرگ ورزشی در بندر عسلویه در دهه فجر خبر داد و ابراز داشت: این پروژه با کیفیت مطلوبی اجرایی شده و در دهه فجر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این پروژه بزرگ شهرداری، شامل یک زمین چمن مصنوعی ۹ نفره، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، والیبال روی آسفالت( موزاییک)، بسکتبال و بدمینتون است که همه این موارد دارای سکو برای تماشاگران است و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار عسلویه گفت: شهرداری عسلویه در راستای طرح‌های امید اجتماعی و حمایت از جوانان و تفریحات سالمی مانند ورزش، این قشر از جامعه را نیز در نظر داشته و اقدام به راه‌اندازی یک مجموعه ورزشی کرده است که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ