افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال در نخل تقی
تاريخ ارسال خبر : 30 ژانویه 2016 | ساعت 9:52 | کد خبر: 34622 | sv107 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار نخل تقی از افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال در نخل تقی خبر داد.علوی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” سیدروح‌الله علوی در بازدید از پروژه‌های عمران شهری نخل تقی با تشریح اقدامات صورت گرفته طی هشت ماه اخیر در شهر نخل تقی اظهار کرد: ۱۲ پروژه عمران شهری با اعتبار ۶۲٫۵ میلیارد ریال در حال اجراست که بخشی از این پروژه‌ها در دهه فجر و بخشی نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر خاطرنشان کرد: پروژه مهم خیابان بهداشت، خیابان شهدای هسته‌ای و خیابان امام شافعی هر کدام به طول یک کیلومتر در دست احداث است و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بندر نخل تقی اجرای فاز اول روکش، مرمت و بازسازی آسفالت سطح شهر به مساحت ۳۱ هزار متر مربع را از پروژه‌های مهمی دانست که با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

علوی افزود: اجرای سه بوستان خانواده نیز از دیگر پروژه‌های شهرداری است که در سه نقطه از شهر به مساحت ۲۲۰ مترمربع با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اجراست.

وی به احداث سه زمین ورزشی چمن مصنوعی، پارک ساحلی، ابن سینا و شهید تندگویان شهر نخل تقی با مساحت ۳ هزار و ۷۰۳ مترمربع اشاره کرد که در ایام مبارک دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار نخل تقی گفت: کانال هدایت سیلاب خیابان جانبازان شهر نخل تقی نیز با اعتبار سه میلیارد ریال و به طول ۳۳۰ متر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ