افتتاح طرح های عمرانی با ۱۹۴ میلیارد اعتبار در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 29 ژانویه 2017 | ساعت 13:20 | کد خبر: 35884 | sv209 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از تخصیص ۱۹۴ میلیارد ریال اعتبار جهت افتتاح طرح های عمرانی در شهرستان خبر داد.نادری

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه در جمع خبرنگاران گفت : ۱۸ طرح عمرانی در شهرستان عسلویه با اعتبار ۱۹۴ میلیارد ریال در ایام دهه فجر در زمینه های مختلف عمران شهری ، عمران روستایی، ورزشی ، برق رسانی ، فرهنگی و کتابخانه‌ای افتتاح می‌شود که ۸۰ میلیارد ریال توسط خیران و بخش خصوصی است.

وی گفت: در این ایام ۲۴ ایستگاه پست برق هوایی در شهرستان عسلویه با سرمایه‌گذاری ۴۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و از طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان عسلویه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده تامین شده است.

وی افتتاح بلوار ورودی شهر عسلویه ، پارک مادر ، بازارچه ماهی و میگو ، ساماندهی بازار روز و آسفالت کوچه و معابر شهر عسلویه را از طرح‌های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر دانست و افزود : در این ایام پل کنارخیمه ، محور چاه مبارک به کنارخیمه ، آسفالت کوچه و معابر روستاها ، اداره پست ، کتابخانه شهر نخل تقی ، دیوار حفاظتی روستایی ، دار القرآن ، زمین چمن بانوان روستایی بندو و روشنایی بلوار در شهرستان عسلویه افتتاح می‌شود.

در این ایام با مشارکت پتروشیمی پارس و با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی پارک سد روستای بستانو آغاز می‌شود. انتهای پیام/


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ