امکانات زیرساختی برای تبدیل بیدخون و چاه مبارک به شهر فراهم است
تاريخ ارسال خبر : 30 ژانویه 2017 | ساعت 23:11 | کد خبر: 35896 | sv175 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار شهرستان عسلویه گفت: امکانات زیرساختی برای تبدیل بیدخون و چاه مبارک به شهر فراهم است.نادری

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در گردهمایی مشترک فرمانداران و بخشداران استان بوشهر با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در عسلویه با بیان اینکه مشارکت اجتماعی مردم این شهرستان در برنامه‌های سیاسی اجتماعی بسیار بالا است اظهار داشت: مشارکت مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان عسلویه در مراسم و برنامه‌های سیاسی اجتماعی بالای ۸۰ درصد است.

وی با بیان اینکه شهرستان عسلویه از جایگاه مهمی برخوردار است افزود: به سبب قرار داشتن پارس جنوبی در شهرستان عسلویه این منطقه برای همه مردم و مسئولان شناخته شده است.

فرماندار شهرستان عسلویه از وجود ۹ درصد ذخائر گاز جهان در میدان گازی پارس جنوبی در عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: در ۱۴ هزار هکتار اراضی عسلویه صنایع نفت و گاز مستقر است که ۱۲ فاز پالایشگاهی در آن تکمیل شده و ۴ فاز پالایشگاهی دیگر مراحل پایانی طی می‌شود.

نادری با اشاره به اجرای طرح‌های پتروشیمی در منطقه عسلویه افزود: ۳۰ مجتمع پتروشیمی در شهرستان عسلویه طراحی شده که تاکنون ۱۳ مجتمع آن افتتاح شده است.

وی با اشاره به وضعیت بهبود وضعیت اشتغال‌زایی در شهرستان عسلویه گفت: با اقدامات انجام شده وضعیت اشتغال‌زایی در شهرستان عسلویه بهبود یافته که رضایت مندی مردم این شهرستان در پی داشته است.

فرماندار عسلویه با اشاره به افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه تصریح کرد: با افتتاح این بیمارستان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم محقق شد و بخش‌های جدید این بیمارستان امسال افتتاح و به مردم خدمات ارائه می‌کند.

نادری به بیان اینکه تمام روستاها و شهرهای شهرستان عسلویه از شبکه گازرسانی برخوردار هستند افزود: زمین ورزشی فوتبال چمن مصنوعی در شهرها و روستاهای عسلویه اجرا شده و این در حالی است که ۴ سالن ورزشی در این شهرستان در اختیار ورزشکاران قرار دارد.

وی از افتتاح خانه جوان عسلویه در ایام‌الله دهه فجر خبرداد و گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۹ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی این شهرستان افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان عسلویه با تاکید بر توجه به ارتقا تقسیمات کشوری در شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: با توجه به فراهم بودن امکانات زیرساختی برای تبدیل بیدخون و چاه مبارک به شهر اقدامات لازم انجام شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ