افتتاح ۴۲ پروژه با اعتبار ۲۸۷ میلیارد ریال در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 1 فوریه 2016 | ساعت 14:18 | کد خبر: 34626 | sv103 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از افتتاح ۴۲ پروژه با اعتبار ۲۸۷ میلیارد ریال در عسلویه در دهه فجر خبر داد.نادری بخشدار عسلویه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی الگوی کامل بیداری و آگاهی در سراسر دنیا بر علیه ظلم و ستم استبداد و استعمار شده و توانسته است جایگاه بسیار بالایی در دنیا به خود اختصاص دهد.

وی افزود: رشد و گسترش اندیشه و آرمان امام خمینی (ره) و راهنمایی و رهبری مقام معظم رهبری باعث شده است، تا روز به روز این جریان عدالت‌خواهی در جهان گسترش یابد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان عسلویه به تاثیرپذیری اندیشه امام (ره) در پیروزی مذاکرات هسته‌ای اشاره و خاطر نشان کرد: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، تلاش و شجاعت رئیس جمهوری و تیم مذاکره کننده هسته‌ای و حمایت‌های بی‌دریغ مردم زمینه‌ساز این پیروزی بزرگ، در شرایط کاملا نابرابر شد.

وی با اشاره به شرایط پسابرجام در قطب انرژی کشور، تصریح کرد: باید تلاش شود زمینه حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرستان فراهم شود.

نادری با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان، افزود: در دهه فجر امسال ۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی قابل افتتاح خواهند بود که به طور کامل به مرحله بهره‌برداری رسیده باشند، گفت: این پروژه‌ها در بخش‌هایی همچون عمرانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمران شهری و روستایی به بهره‌برداری خواهد رسید. 

نادری با اشاره به هماهنگی تمام دستگاه‌ها در زمینه برگزاری مراسمات و جشن‌های دهه فجر تاکید کرد: باید همه دستگاه‌های متولی زمینه حضور حداکثری مردم در مراسمات و راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن را فراهم کنند تا فضایی پر از همدلی و نشاط در شهرستان ایجاد شود.انتهای پیام/م.ت


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ