بانک اطلاعاتی در ادارات عسلویه ایجاد می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 1 فوریه 2016 | ساعت 14:30 | کد خبر: 34628 | sv133 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه با بیان رعایت نظم و انضباط در محیط کاری، گفت: بانک اطلاعاتی در ادارات عسلویه ایجاد می‌شود.نادری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز دهه فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سبب شد که مردم از تاریکی به روشنی برسند و باید نسبت به پاسداشت این ایام اهتمام ورزیم.

وی با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور گسترده مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از زنده بودن راه امام (ره)، حمایت از رهبری و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است.

انتخابات یک سرمایه‌گذاری است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان عسلویه با اشاره به نقش موثر مشارکت سیاسی در توسعه و ثبات سیاسی در یک جامعه تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در هر انتخاباتی نسبت به دوره‌های قبل، مشارکت سیاسی مردم بسیار بالاتر از سال‌های قبل بوده است و این مصداق عینی مردم‌سالاری دینی و آگاهی نسبت به آینده کشور است.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی منطقه و جهان و با تکیه بر دو اصل مشروعیت و مقبولیت، باید تلاش شود متعالی‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات با حضور پرشور همه احاد ملت برگزار شود.

نادری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز بر اساس قانون در اختیار هیئت‌های اجرایی و نظارت در امر انتخابات قرار دهند.

فرماندار عسلویه با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی در تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی، تاکید کرد: هدف اصلی از ایجاد این بانک اطلاعاتی، شناسایی کمبودها و توانمندی‌های موجود، همچنین پیش‌بینی و هدف‌گذاری برای برنامه‌ریزی بهتر در آینده خواهد بود تا شاهد نتایج مطلوب‌تری در همه دستگاه‌ها باشیم.

نادری با اشاره به رعایت نظم و انضباط در محیط کاری خاطر نشان کرد: رعایت الزامات اداری و توجه به قانونمندی نزد مدیران و کارکنان باید مورد توجه همه دستگاه‌ها باشد، تا خدمت‌رسانی به مردم به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با عنوان کردن پیگیری دستگاه‌ها در خصوص عملیاتی شدن مصوبات که با حضور مدیران استانی صورت گرفته است، گفت: مدیران دستگاه‌ها باید تلاش بیشتری در زمینه اجرایی شدن این برنامه‌ها از خود نشان دهند تا مردم از این خدمات بهره‌مند شوند و آنها را به صورت عینی لمس کنند.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ