هماهنگی کامل در برگزاری انتخابات وجود دارد
تاريخ ارسال خبر : 3 فوریه 2016 | ساعت 14:49 | کد خبر: 34633 | sv124 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”  فرماندار عسلویه از وجود هماهنگی کامل در برگزاری انتخابات در شهرستان عسلویه خبر داد.جلسه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصرسه شنبه در جلسه هیات های انتخاباتی شهرستان با تکیه بر اصل بی طرفی عوامل برگزاری در  انتخابات،  تاکید کرد: پایبندی به قانون، رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هر گونه بی طرفی مهم ترین الزامات در برگزاری حماسه هفتم اسفند است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به نقش موثر مشارکت سیاسی در توسعه و ثبات سیاسی در جامعه تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر انتخاباتی نسبت به دورهای قبل، مشارکت سیاسی مردم بسیار بالاتر از سال های قبل بوده است و این مصداق عینی مردم سالاری دینی و آگاهی نسبت به آینده کشور است.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی منطقه و جهان، و با تکیه بر دو اصل مشروعیت و مقبولیت،  باید تلاش شود متعالی ترین و باشکوه ترین انتخابات با حضور پرشور همه احاد ملت برگزار شود.

نادری با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه انتخابات در نظرگرفته شده است ،عنوان کرد: تمام دستگاهها باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز بر اساس قانون در اختیار هیئت های اجرایی و نظارت در امر انتخابات قرار دهند.

وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در شهرستان اظهار داشت: ۴۰شعبه ثبت نام و اخذ رای در شهرستان خواهد بود که از این تعداد نه شعبه شهری، ۲۳شعبه روستایی وهشت شعبه در شرکت های منطقه مستقر خواهد شد.

وی افزود: ۲۶ثابت و ۱۴شعبه  ثابت سیار خواهد بود که به همین نسبت در بخش مرکزی و چاه مبارک به امر خدمت رسانی به مردم  در انتخابات خواهند پرداخت.

نادری ادامه داد، و گفت: امسال نزدیک به ۴۵هزار نفر از واجدین شرایط در امر انتخابات خواهند بود، و وبیش از ۸۰۰نفر نیز از عوامل اجرایی در امر انتخابات خواهند بود.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین هیئت های انتخاباتی درسطح شهرستان وجود دارد گفت: تمام تلاش ها باید در جهت بهتر انجام شدن این امانت بزرگ باشد که نتیجه آن سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی و گسترش شادی و نشاط و امیدواری در بین همه مردم باشد.انتهای پیام.م.ت


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ