از ذهن های بکر دانش آموزان طرح های بزرگی قابل برداشت است
تاريخ ارسال خبر : 2 فوریه 2017 | ساعت 12:03 | کد خبر: 35923 | sv135 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رییس اداره آموزش و پرورش عسلویه گفت: از ذهن های بکر دانش آموزان طرح های بزرگی قابل برداشت است.همایش

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش عسلویه همایش رویداد کار آفرینی مدارس منطقه ۲ تهران و شهرستان عسلویه با همکاری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سالن همایش های خلیج فارس منطقه ویژه برگزار شد .

حسین احمدی رییس اداره آموزش و پرورش عسلویه در مراسم افتتاحیه همایش رویداد کار آفرینی مدارس منطقه ۲ و شهرستان عسلویه گفت : در کار آفرینی یک ایده ی بسیار موفق و خوب که همینطور دبیرانی در طرح نخبه پروری از تهران به اینجا تشریف می آورند و دانش آموزان ما را ارزشیابی می کنند و میزان رضایت خود را اعلام می کنند و دانش آموزان ما را تحسین می کنند، همینطور ما به طبع می توانیم در آن کار ویژه اصلی که داریم تبادل فرهنگی نیز مد نظر داشته باشیم و بتوانیم آن رسالتی را که بر عهده داریم به نحو احسن انجام دهیم .

وی اظهار داشت : نزدیک به بیست تمدن بزرگ در دنیا داریم، این بیست تمدن بزرگ از مهاجرت بوجود آمده است. وقتی ارتباطات به این شکل گسترش یافته، تبادل فرهنگی می تواند به بهترین شکل در ارتقاء اجتماعی و ارتقاء انسانی ما مهم باشد .

وی در بحث ایده پردازی در حوزه ی علوم انسانی و علوم اجتماعی اشاره داشت : ایده پردازی در حوزه محیط زیست، بحران آب و بقیه ی مسائل ملموس است و ما با آن ها درگیر هستیم، ما در حوزه ی فناوری و رایانه چیزی از دنیا عقب نیستیم و همینطور در حوزه ی پزشکی. ولی در حوزه ی علوم انسانی و مسائل اجتماعی در بعضی از مواقع کمبودهایی وجود دارد باید خلاء های موجود را با ایده پردازی های دانش آموزان پر کنیم .

وی ادامه داد : از مدارس و ذهن های بکر دانش آموزان طرح های بزرگی قابل برداشت است .

در آخر باید گفت که تحقیق و پژوهش بر حفظیات ارجعیت دارد .


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ