بهره‌برداری از ۱۳ پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 4 فوریه 2014 | ساعت 13:01 | کد خبر: 30672 | sv110 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از بهره‌برداری از ۱۳ پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه خبر داد.
فرماندار عسلویه
به گزارش “عسلویه نیوز” مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع حساس و مهم تاریخ ایران است و بدون تردید این نظام دستاوردهای بسیار مهمی برای ما به ارمغان آورده است.

وی افزود: معرفی خدمات و دستاوردهای نظام به مردم امری لازم است و به ویژه نسل جوان و نوجوان باید با خدمات مهم و متنوع نظام آشنا شوند.

فرماندار عسلویه با تاکید بر لزوم ارائه خدمات بی‌منت به مردم عسلویه خاطرنشان کرد: در واقع عسلویه میزبان پروژه‌های صنعت نفت است و رسیدگی به این منطقه باید مورد تاکید مسئولان این صنعت قرار گیرد تا واژه محرومیت از این منطقه مهم و ارزشمند برداشته شود.

محمودی با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری تصریح کرد: مصوبات سفر مقام معظم رهبری در عسلویه اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد و بدون تردید تکمیل این پروژه‌ها تحولی در شهرستان ایجاد می‌کند که در این مسیر گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی با اشاره به تکمیل برخی از این طرح‌ها ابراز داشت: با تزریق به موقع اعتبارات این سفر شاهد تکمیل تعدادی از پروژه‌های مهم در شهرها و روستاها هستیم.

فرماندار عسلویه از بهره‌برداری از ۱۳ پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه خبر داد و افزود در ایام دهه فجر این تعداد پروژه در سطح شهرها و روستاهای مختلف مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرند.

محمودی تأکید کرد: پروژه‌های فوق با اعتبار بیش از ۱۴۱ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهند گرفت که امیدواریم رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

وی در پایان متذکر شد: از تمام امکانات و توان موجود برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه استفاده خواهیم کرد و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.


نظرات کاربران 

۲ پاسخ به "بهره‌برداری از ۱۳ پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه"

  1. محمد گفت:

    سلام
    الهم عجل ولیک فرج
    من از ساکنین روستای بید خون هستم ،خواهشمندم به دهیاری اعلام کنید اگر توانستند سطل زباله در جلوی هرکوچه بگذارند تا سگ ها آشغالها را پخش نکنند وبیماری به وجود نیاورند آخر ما هم مردمانیم/

  2. محمد گفت:

    بسمه تعالی
    من از ساکنان بیدخون هستم از مسئولین خواهشمندم فکر چاره ای برای مدخل ورودی شهر بیدخون بیندیشند مگذارید بگویند بی فکر هستیم چرا همیشه کارهایمان نیمه کاره میگذاریم در بیدخون یک خیابان اصلی وجود دارد که طول آن کمتر از ۲ کیلومتر است زیبا سازی این خیابان فقط قسمت شمالی آن صورت گرفته والباقی رها شده وکسی فکر چاره ای نمی کند خواهشمندیم رسیدگی کنید/

ارسال یک پاسخ