- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بهره‌برداری از ۴۸ کیلومتر شبکه توزیع آب در بندر نخل‌تقی

[1]

عسلویه نیوز” مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از شبکه توزیع آب بندر نخل‌تقی اظهار داشت: نظام اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده و امروز بیشتر شهرها و روستاهای کشور از امکانات لازم برخوردار هستند.

حمیدرضا مسعودی افزود: آبرسانی به شهرها و روستاها و بازسازی و تکمیل شبکه برق مناطق مختلف در دولت نهم و دهم با موفقیت انجام شده و روند خدمات‌رسانی تداوم دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه توزیع آب نخل‌تقی تصریح کرد: برای ساخت این پروژه ۳۶ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان منطقه ویژه پارس هزینه شده است.

مسعودی افزود: با بهره‌برداری این پروژه ۲ هزار و ۴۵۰ خانوار شهر نخل تقی با جمعیت ۱۲ هزار و ۲۵۰ نفر از آب سالم برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: شبکه توزیع آب بندر نخل‌تقی بیش از ۴۸ کیلومتر است و ظرفیت ذخیره‌سازی آن بیش از ۱۰ هزار متر مکعب است.

بخشدار عسلویه نیز در این آیین اظهار داشت: دولت نهم و دهم بیشترین حجم طرح‌های عمرانی را در شهرستان کنگان و بخش عسلویه اجرایی کرده و شاهد رضایت خاطر مردم هستیم.

عبدالله نادری افزود: افزایش کیفیت خدمات به مردم و رضایت‌مندی مردم در واقع مهم‌ترین اولویت مسئولان است و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت برسیم.