۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هفتم اسفند در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 5 فوریه 2016 | ساعت 12:15 | کد خبر: 34638 | sv89 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: ۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هفتم اسفند در عسلویه هستند.نادری

به گزارش خبرنگار “عسلـویــه نیــوز” عبدالله نادری در جلسه هیات‌های انتخاباتی شهرستان با تکیه بر اصل بی طرفی عوامل برگزاری در انتخابات، اظهار داشت: پایبندی به قانون، رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هر گونه بی طرفی مهم‌ترین الزامات در برگزاری حماسه هفتم اسفند است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به نقش موثر مشارکت سیاسی در توسعه و ثبات سیاسی در جامعه تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر انتخاباتی نسبت به دوره‌های قبل، مشارکت سیاسی مردم بسیار بالاتر از سال‌های قبل بوده است و این مصداق عینی مردم‌سالاری دینی و آگاهی نسبت به آینده کشور است.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی منطقه و جهان، و با تکیه بر دو اصل مشروعیت و مقبولیت، باید تلاش شود متعالی‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات با حضور پرشور همه آحاد ملت برگزار شود.

نادری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز بر اساس قانون در اختیار هیئت‌های اجرایی و نظارت در امر انتخابات قرار دهند.

وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در شهرستان اظهار داشت: ۴۰ شعبه ثبت نام و اخذ رای در شهرستان خواهد بود که از این تعداد ۹ شعبه شهری، ۲۳ شعبه روستایی و هشت شعبه در شرکت‌های منطقه مستقر خواهد شد.

نادری افزود: ۲۶ ثابت و ۱۴ شعبه ثابت سیار خواهد بود که به همین نسبت در بخش مرکزی و چاه مبارک به امر خدمت‌رسانی به مردم در انتخابات خواهند پرداخت.

وی گفت: امسال نزدیک به ۴۵ هزار نفر از واجدین شرایط در امر انتخابات خواهند بود و بیش از ۸۰۰ نفر نیز از عوامل اجرایی در امر انتخابات خواهند بود.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین هیئت‌های انتخاباتی در سطح شهرستان وجود دارد، ابراز داشت: تمام تلاش‌ها باید در راستای بهتر انجام شدن این امانت بزرگ باشد که نتیجه آن سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی و گسترش شادی و نشاط و امیدواری در بین همه مردم باشد.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ