معادلات جنوب استان بوشهر به چه سمتی در حرکت است؟
تاريخ ارسال خبر : 5 فوریه 2016 | ساعت 12:58 | کد خبر: 34640 | sv140 | چاپ این مطلب

معادلات جنوب استان بوشهر به چه سمتی در حرکت است؟ شیخ موسی احمدی یا حسین بردستانی؟انتخابات

“عسلویه نیوز” هر چه به ۱۶ بهمن نزدیک تر می شویم شایعات گوناگونی که در خصوص توفیق یا عدم توفیق کاندیداهای رد صلاحیت شده در مسیر جلب اعتماد شورای نگهبان که در روزهای اخیر به اوج خود رسیده بود، کم کم رنگ می بازد.

با قدرت گرفتن اقبال عمومی اصلاح طلبان تمام محاسبات و ارزیابی های اولیه تحلیل گران انتخاباتی به هم ریخته و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ موسی احمدی نماینده فعلی مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی وارد عرصه فعالیت جدی انتخابات شده و در برابر رقیب قدر خود، تنها اصلاح طلب تایید صلاحیت شده احساس خطر نموده است.

حتی این دگرگونی جو انتخابات تا آنجا پیش رفته که یکی از کاندیداهای ناکام دوره نهم انتخابات مجلس که زیر سایه دولت گذشته از فردای انتخابات، شروع به فعالیت انتخاباتی کرده بود و همواره جریان مهجور سیاست را نمایندگی می کرد بدور از رعایت اخلاق انتخاباتی با تغییر موضع آشکار اما بدون تابلو و چراغ خاموش جلسات خانگی و منزل به منزل را در عسلویه انجام می دهد و خود را صراحتاً اصلاح طلب معرفی می نماید!!!

اما در این میان تنها دو کاندیدا دارای وزن سیاسی قابل توجهی در حوزه جنوب استان وجود دارند. یکی شیخ موسی احمدی که تنها با تکیه بر آرا سنتی خود وارد این کارزار شده و دیگری جوان نخبه صنعت، حسین بردستانی با رزومه بسیار قوی که پیش از این در تحلیل روزنامه بامداد جنوب از وی بعنوان پدیده با برنامه انتخابات این دوره یاد شده بود که حتی در چهار سال اخیر بدور از هرگونه فعالیت انتخاباتی، به دنبال دغدغه های اصلیش، یعنی فعالیت های اجتماعی و سیاسی بود در اندک زمانی توانسته با تکیه بر جوان محوری و حمایت قاطعانه از جامعه کارگری و تسلط بر خواسته ها و نیازهای جامعه صنعتی و غیر صنعتی، گوی سبقت را از همه برباید.

دکتر احمدی با مددگرفتن از سخنران های مدعو و فرستادن آنها به شهر ها و روستا ها در تلاش است و بردستانی با فریاد عقلانیت و عمل گرایی و دعوت از جامعه جوانان، بانوان و کارگری به انتخاب متناسب بی وقفه از رقیبش پیش میگیرد.

همانگونه که حسین بردستانی؛ جسورانه با امضا ” میثاق نامه عسلویه ” در حضور داعیان اجماع، حمایت قاطع هم اندیشان خود را خواستار شد، تحلیل گران بدور از خیال پردازی های انتخاباتی یک رای تاریخی را برای ایشان پیش بینی می نمایند.

انتهای پیام/

ماجد عرب زاده


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ