اجرای ۵۲ برنامه ویژه دهه فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 5 فوریه 2016 | ساعت 13:12 | کد خبر: 34642 | sv169 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه از اجرای ۵۲ برنامه ویژه دهه فجر توسط این ناحیه در سطح شهرستان خبر داد.سرهنگ شریفی

به گزارش “عسلویه نیوز” سرهنگ محمود شریفی عصر دیروز در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج به مناسبت دههفجر، انقلاب اسلامی ایران را از نظر اهداف و ماهیت با سایر انقلاب‌ها متفاوت دانست و اظهار داشت: در طول تاریخ و در نقاط مختلف دنیا انقلاب‌هایی به وقوع پیوست و حکومت‌هایی متحول شد که انقلاب ایران از پدیده‌های شگفت‌انگیز قرن حاضر بوده است.

وی تصریح کرد :انقلاب اسلامی ایران با ایدئولوژی دینی در حقیقت تاریخ گذشته را احیا کرد و امروزه کشورهای زیر سلطه برای رهایی از ظلم با الگو گرفتن از این انقلاب به فکر رهایی هستند.

شریفی نوع ابزار انقلاب ایران را با سایر نقاط دنیا متفاوت خواند و افزود: در حالی که ابزارهای دیگر انقلاب‌ها زر و زور بود اما یک روحانی ساده با حمایت قشر مستضعف با ابزار مردمی و بدون امکانات به وقوع پیوست.

این مسئول اظهار داشت: بعد دیگر انقلاب اسلامی ایران در هدف و توسعه جغرافیایی آن بود و همان‌طور که می‌بینیم امروزه انقلاب ما به سایر جاها نه از جهت جغرافیایی بلکه از نوع تفکر دینی توسعه یافته و صادر شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر از اجرای ویژه برنامه‌هایی در این دهه خبر داد و گفت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قبل از آغاز دهه فجر برنامه‌هایی اجرا کرده و تعدادی نیز در دستور کار دارد.

این مسئول راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا،غبارروبی قبور شهدا و برپایی محفل شب شعر و خاطره،همایش پیاده‌روی، برگزاری مسابقات بومی،محلی و اعزام تیم پزشکی و خدمات دارویی رایگان در مناطق محروم با حضور اکیپ بسیج جامعه پزشکی، برگزاری رزمایش الی بیت المقدس و نشست های سیاسی و بصیرتی را از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج در دهه فجر عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه افزود: رزمایش گردان الی بیت المقدس شهرستان عسلویه بمدت ۲ روز از ۱۵  الی ۱۶ بهمن ماه در سواحل روستای هاله با حضور حداکثری بسیجیان در حال برگزاری است.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ