برخی‌ در لوای نام و بیت امام(ره) دنبال مقاصد حزبی خود هستند
تاريخ ارسال خبر : 5 فوریه 2016 | ساعت 15:26 | کد خبر: 34648 | sv120 | چاپ این مطلب

“عسلویــه نیــوز” امام جمعه عسلویه گفت: برخی‌ها در لوای اسم امام (ره) و بیت امام (ره) می‌خواهند به مقاصد حزبی خود برسند و امروز اگر امام (ره) از دار دنیا رفته‌اند جانشین و خلف صالح ایشان، حی و حاضرند.امام جمعه عسلویه

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی در ادامه مباحث سبک زندگی اسلامی و سیره پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: اگر در جامعه اسلامی ملاک و معیار زندگی روش و منش پیامبر (ص) باشد قطعا بسیاری از مشکلات مادی و معنوی حل خواهد شد.

وی افزود: امروزه که جوامع اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی مشکلاتی دارند به دلیل دوری کردن از منش و سیره پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) به این معضلات گرفتار شده‌اند.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: ما هرگز نمی‌توانیم مثل پیامبر زندگی کنیم اما باید به قدر وسع و توان خود بکوشیم که زندگی‌مان به این بزرگواران نزدیک باشد، خدا تکلیف سختی بر ما نگذاشته اما باید تلاش کنیم سبک زندگی مانند سبک زندگی پیامبر (ص) و ائمه (ع) باشد و از آن حضرت الگو بگیریم.

توصیه‌های رهبر انقلاب در مورد انتخابات

هاشمی‌نژاد در خطبه دوم نیز به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: حضرت آقا فرمودند «بعضی افراد و گروه‌ها، انتخابات را برد و باخت می‌دانند ولی من اعتقاد دارم اگر ملت ایران قوی در انتخابات وارد شود باعث افتخار جمهوری اسلامی است و ملت در هر صورت برنده است و برد و باختی ندارد.»

وی با بیان اینکه اگر کاندیدای ما هم رای نیاورد باید خود را پیروز بدانیم گفت: حضور حداکثری و با نشاط باعث قوت و قدرت جمهوری اسلامی است و این مسئله در واقع اساس انتخابات است و هر چه از صندوق رای در بیاید از نظر شرع و عرف و قانون و حاکمیت درست است.

وی با گرامیداشت روز ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی افزود: دلیرمردان نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷ با آن بیعت تاریخی با حضرت امام (ره) نشان دادند که ارتش ما یک ارتش مکتبی است.

لزوم حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ابراز داشت: ۲۲ بهمن از ایام‌الله بزرگ انقلاب و بزرگترین عید ملت ایران در طول تاریخ است، حضور پر شور در راهپیمایی چشم دشمن را کور خواهد کرد.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه این ملت همان ملت سال ۵۷ است و دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد  گفت: حضور در راهپیمایی نشان دهنده آگاهی و بصیرت ملت و بیعت مجدد با امام (ره) و شهدا و رهبری عزیز انقلاب است.

ولایت فقیه مهم‌ترین برکت و نعمت این انقلاب است

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برکات زیادی داشته است اضافه کرد: ایجاد حکومت اسلامی که آرزوی انبیاء و اولیاء بوده از برکات این انقلاب است، استقلال و آزادی از دیگر برکات این انقلاب است و امروز جمهوری اسلامی روی پای خود ایستاده و از بند اسارت استکبار رها شده است و نعمت بی‌بدیل و بی‌نظیر ولایت فقیه مهم‌ترین برکت و نعمت این انقلاب است.

هاشمی‌نژاد به عملکرد شورای نگهبان اشاره کرد و اظهار داشت: این روزها در جریان رد یا عدم احراز صلاحیت‌ها بگو مگو زیاد است که برای برخی‌ها که شورای نگهبان را زیر سئوال می‌برند، متاسفیم.

وی با بیان اینکه بعضی اشخاص بد موضع گیری می‌کنند گفت: این موضع‌گیری‌ها از سر غفلت نیست، بلکه با هدف است.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: اینها از امام (ره) هزینه می‌کنند ولی در زندگی آنان جز نامی از امام (ره) نیست، صداقت و مردم‌داری و گفتار حکیمانه امام (ره) در رفتارهای آنها نیست و در لوای اسم امام راحل، خواسته‌های امام (ره) را لگد مال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه زیر سئوال بردن دستگاه‌های قانونی نظام خلاف راه امام (ره) است گفت: بروند راه و مشی امام (ره) را بازخوانی کنند، حرف‌های اینها اختلاف انگیز و دشمن شاد کن است، امام (ره) برای خودش و خانواده‌اش چیزی نمی‌خواست و وصیت کرد که خانواده و فرزندانش مسئولیت حکومتی نگیرند.

برخی‌ها در لوای اسم امام (ره) و بیت امام (ره) می‌خواهند به مقاصد حزبی خود برسند

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه برخی‌ها در لوای اسم امام (ره) و بیت امام (ره) می‌خواهند به مقاصد حزبی خود برسند اظهار داشت: این ملت ۹ دی را به وجود آورد و باز هم حماسه می‌آفریند، امروز اگر امام (ره) از دار دنیا رفته‌اند جانشین و خلف صالح امام (ره)، حی و حاضر و مقتدر هست و همه باید بیایید زیر این پرچم قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: امام (ره) زنده است چون راه امام (ره) زنده است و بدون تردید افکار امام (ره) به واسطه وجود رهبر معظم انقلاب در بین ملت است؛ اصولگرا و اصلاح طلب برای ما معنا ندارد هر کس زیر پرچم ولایت بیایید ما او را قبول داریم.

امام جمعه عسلویه خطاب به مسئولین شهرستان عسلویه متذکر شد: مهم‌ترین هدف مسئولان باید خدمت بی‌منت به مردم باشد و همه باید شب و روز برای رفع مشکلات شهرستان تلاش کرده و آبرو و حیثیت خود را برای خدمت به مردم هزینه کنیم، چرا که چند صباحی این فرصت در اختیار ماست و باید قدرش را بدانیم.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ