ساختمان حوزه علمیه خواهران الزهراء عسلویه افتتاح شد
تاريخ ارسال خبر : 4 فوریه 2017 | ساعت 17:39 | کد خبر: 35945 | sv257 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” ساختمان حوزه علمیه خواهران الزهراء عسلویه با حضور فرماندار عسلویه، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.الزهرا

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه اسبق عسلویه و موسس این حوزه علمیه صبح شنبه در این آئین با تبریک دهه فجر گفت: حوزه‌های علمیه خواهران پس از انقلاب به فرمان حضرت امام و با تلاش آیت‌الله شرعی راه‌اندازی شد. در حال حاضر ۵۰۰ حوزه علمیه خواهران در کشور فعال است که این حوزه برکات زیادی در شهر و شهرستان‌ها داشته است.
وی بیان کرد: حوزه علمیه خواهران عسلویه ۹ سال است که تاسیس شده و دارای ۸۰ طلبه است که تاکنون ۳۰ نفر از طلاب این حوزه با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل شده‌اند و مشغول انجام امور تبلیغی هستند.

وی از همراهی خانواده‌ها و خیرین به ویژه مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و فرماندار عسلویه که کمک‌هایی برای راه‌اندازی و توسعه این مرکز علمی داشتند قدردانی کرد.

ساختمان فاز دوم حوزه علمیه خواهران الزهرا عسلویه با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده که شامل خوابگاه، سلف سرویس، آشپزخانه، مهد کودک و خوابگاه اساتید است/چریف


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ