رزمایش الی بیت المقدس شهرستان عسلویه با موفقیت به پایان رسید
تاريخ ارسال خبر : 6 فوریه 2016 | ساعت 7:55 | کد خبر: 34651 | sv211 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در پنجمین روز از ایام دهه فجر رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان عسلویه با موفقیت به پایان رسید.سرهنگ شریفی

 به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” سرهنگ محمود شریفی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و دومین روز از رزمایش بزرگ الی بیت المقدس که در اسکله صیادی روستای هاله با حضور بیش از ۴۰۰ نفر بسیجیان گردان های بیت الی بیت المقدس و گردان امنیتی امام علی(ع) برگزار شد اظهار داشت: هدف از انجام این رزمایش را تقویت توان سخت ، نیمه سخت و نرم بسیجیان برای مقابله با تهدیدات سخت ، نیمه سخت و نرم دشمنان اعلام کرد.

وی گفت : این رزمایش به صورت همزمان در پنج شهرستان استان بوشهر بصورت همزمان انجام می شود که در منطقه نیز با وحدت برادران تسنن و تشیع به صورت هرچه با شکوه تر در حال برگزاری است.

وی افزود: این رزمایش بر اساس آموزش‌های ارائه شده به منظور مقابله با تهدیدات نرم ، نیمه سخت و سخت و ارتقای توان نیمه نرم و نیمه سخت بسیج برگزار می‌شود.

شریفی در ادامه افزود : گردان‌های شرکت‌ کننده در این رزمایش آموزش‌های لازم در تاکتیک‌های رزم روزانه و شبانه را طی خواهند کرد.

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه با بیان اینکه این رزمایش با هدف نمایش اقتدار ایجاد و ارتقاء آمادگی رزم گردان های بیت المقدس و گردان امنیتی امام علی(ع) بسیج در قالب دفاع از ساحل و کنترل و مقابله با نا آرامی ها و نشست های بصیرتی وسیاسی برگزار خواهد شد.انتهای پیام/ح.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ