به برکت بسیج و سپاه، شهرستان عسلویه نماد اتحاد شیعه و سنی است
تاريخ ارسال خبر : 6 فوریه 2016 | ساعت 9:00 | کد خبر: 34654 | sv163 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه اهل تسنن نخل تقی گفت: به برکت بسیج و سپاه، شهرستان عسلویه نماد اتحاد شیعه و سنی است.انزاری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” شیخ محمد انزاری در جمع نمازگزاران شیعه و سنی که در رزمایش  الی بیت  المقدس بخش چاه مبارک  اقامت گردید اظهار کرد: اهل سنت همواره در کنار شیعیان حضوری موفق داشته‌اند و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با حضور اهل تسنن و تشیع برگزار شده است.

وی افزود:ایجاد وحدت و همدلی رمز موفقیت مسلمانان است و امروز بهترین نمونه اتحاد در بین شیعه و سنی در شهرستان عسلویه وجود دارد و به برکت سپاه وبسیج این منطقه نماد اتحاد شیعه و سنی است.

امام جمعه اهل سنت نخل‌تقی نیز بیان کرد: شیعه و سنی در عسلویه از بیشترین وحدت برخوردارند و این رزمایش ‌ها باعث می‌شود که انسجام بیشتری بین مسلمانان ایجاد شود.

شیخ محمد انزاری یادآور شد: شیعه و سنی برخی اختلافات فقهی با یکدیگر دارند ولی این باعث تفرقه نمی‌شود ولی برخی‌ها به دنبال بزرگ‌نمایی اختلاف‌سلیقه‌ها هستند که باید هوشیار باشیم و فریب دشمنان را نخوریم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فردی بسیار باتقوا و باهوش و والامقام است و اهل سنت به ایشان علاقمند هستند و با رهبری‌های داهیانه ایشان شاهد موفقیت نظام اسلامی هستیم.

امام جمعه اهل سنت نخل تقی گفت: امروز ایران اسلامی دارای امنیت و آرامش قابل توجهی است و این از برکات وجود رهبر معظم انقلاب است.

انزاری بیان کرد: ما در کشور ایران دارای بیشترین امنیت هستیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.انتهای پیام/ح.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ