تشریح روند جذب نیروی انسانی در فازهای جدید پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 7 فوریه 2014 | ساعت 9:50 | کد خبر: 30681 | sv112 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی روند جذب نیروی انسانی در فازهای جدید پارس جنوبی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا بابایی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گازی از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و برای پیشرفت و توسعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی بر لزوم تامین امکانات برای کارکنان پارس جنوبی تاکید کرد و افزود: شرایط خوبی فراهم شده، مهندس حسنی مدیرعامل مجتمع با اعتقادی که به حوزه‌ منابع انسانی دارد مشکلات و نیازهای کارکنان را دنبال و تلاش می‌کند تقاضای آنها را برآورده کند.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با تشریح روند جذب نیروی انسانی فازهای جدید پارس جنوبی ابراز داشت: فرآیند استخدام ۶۰۰ نفر طی شده، آموزش و طب صنعتی انجام و در حال حاضر از یکم مهرماه دوره‌های آموزشی آنها شروع شده است.

بابایی گفت: دوره آموزش گروه اول در ماهشهر، دوره گروه دوم در اصفهان و گروه سوم از ۱۲ بهمن در شیراز آغاز شده است.

مدیر منابع انسانی مجتمع در ارتباط با جذب نیرو برای پالایشگاه‌های در دست ساخت نیز بیان کرد: گرفتن مجوز جذب برای فازهای ۱۳، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ الی ۲۴ به تعداد ۱۵۰۰ نفر را دنبال می‌کنیم.

بابایی در زمینه جذب نیروی پیمانکاری نیز گفت: ساختارهای مجازی و پیمانکاری در لایه‌های کل پالایشگاه را از طریق واحد مهندسی ساختار دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اسکان را به عنوان یک پروژه بسیار مهم و حیاتی دنبال می‌کنیم اظهار داشت: تعدادی واحد سوئیت از طریق POGC در اختیار مجتمع قرار می‌گیرد، همچنین گرفتن اعتبار برای ساخت واحد های مسکونی در کمپ شیرینو را دنبال می‌کنیم.

این مسئول افزود: در بندر سیراف نیز مجوز ساخت ۶۰ سوئیت با اعتبار ۵ میلیارد تومان در ۳ هکتار زمین را پیش‌بینی کرده‌ایم.

مدیر منابع انسانی با اشاره به رضایت نسبی خانواده‌های کارکنان در شهرک‌های مسکونی جم نیز گفت:‌ از اول آذر ماه امسال بخش‌های مشترک شهرک‌ها را مدیریت و رهبری می‌کنیم.

بابایی تاکید کرد: ۱۰ واحد در کمپ‌های تفریحی شیرینو به صورت هفتگی به مدت دو روز به خانواده‌های ساکن اختصاص یافته و همچنین دو واحد از فجر جم در پلاژ فجر گرفتیم.


نظرات کاربران 

۲ پاسخ به "تشریح روند جذب نیروی انسانی در فازهای جدید پارس جنوبی"

  1. ناشناس گفت:

    با سلام و خسته نباشید .
    چند سوال دارم ؟
    آیا این امکاناتی که گفته شد به افراد بومی که امنیت ،آرامش و هوای پاک و… را از دست داده اند نیز تعلق می گیرد یا فقط برای غیر بومی هایی است که دو به دو یا دوبه یک هستند .
    آیا برای کارگران که پابه پای مهندسین زحمت می کشند دیده می شود ؟
    حقیقت اینه که بیشتر بومی ها رو در بیشتر در شغلهای خدماتی می گیرن به بهانه مدرک پایین اما …

  2. شهریار گفت:

    سلام میخوای بهت بگن رییس پارس جنوبی بشی

ارسال یک پاسخ