احداث مجتمع خدمات اداری عسلویه برای نخستین بار در استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 8 فوریه 2014 | ساعت 13:41 | کد خبر: 30701 | sv102 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از احداث مجتمع خدمات اداری شهرستان عسلویه برای نخستین بار در استان بوشهر خبر داد.
فرماندار عسلویه
به گزارش “عسلویه نیوز” مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: از ابتدای دهه فجر تاکنون برنامه‌های متنوعی در شهرستان عسلویه اجرایی و عملیاتی شده و تا پایان دهه فجر این برنامه‌ها ادامه دارد. در هفته گذشته بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه در شهرها و روستاهای مختلف عسلویه برگزار شد و استقبال عمومی مردم از این برنامه‌ها خوب بوده است.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: تعداد زیادی پروژه عمرانی نیز در این دهه در مناطق مختلف عسلویه اجرایی شده و یا به بهره‌برداری رسیده که تمام آنها برای رفاه و آسایش مردم انجام گرفته است.

محمودی از آغاز عملیات اجرایی ساختمان فرمانداری عسلویه خبر داد و ابراز داشت: این پروژه با تامین به موقع اعتبارات در کمترین زمان تکمیل خواهد شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی ساختمان بخشداری چاه مبارک خبر داد و گفت: این ساختمان یکشنبه کلنگ‌زنی خواهد شد و انتظار داریم در مدت کوتاهی تکمیل شود.

فرماندار عسلویه از احداث مجتمع خدمات اداری شهرستان عسلویه برای نخستین بار در استان بوشهر خبر داد و افزود: ساخت مجتمع خدمات اداری برای نخستین بار در استان بوشهر با هدف استفاده بهینه از زیرساخت‌ها و آسان‌سازی ارایه خدمات به مردم در عسلویه اجرایی می‌شود.

محمودی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته در این مجتمع استقرار ۱۰ دستگاه اجرایی پیش‌بینی شده است که در فاز نخست شش دستگاه مستقر خواهد شد. بهبود خدمات‌رسانی به مردم در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "احداث مجتمع خدمات اداری عسلویه برای نخستین بار در استان بوشهر"

  1. مخاطب گفت:

    با پشتکاری که جناب فرماندار دارند انشالله عسلویه شهری نمونه خواهد شد

ارسال یک پاسخ