۲۲ پروژه عمرانی در عسلویه به بهره‌برداری رسید
تاريخ ارسال خبر : 8 فوریه 2016 | ساعت 7:50 | کد خبر: 34670 | sv262 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” استاندار بوشهر گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ۲۲ پروژه عمرانی در شهرستان عسلویه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.دکتر سالاری

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز”  مصطفی سالاری بعدازظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی در عسلویه با بیان اینکه خدمات انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون باید به نسل جدید معرفی شود، اظهار کرد: خدماتی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها انجام شده غیرقابل قیاس با گذشته است، لذا باید به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شود.

وی با بیان اینکه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۲۲ طرح عمرانی در عسلویه افتتاح شد، اضافه کرد: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ۲۲ پروژه عمرانی با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در عسلویه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه افتتاح زمین مینی فوتبال، مجتمع چند منظوره فرهنگی، هنری و ورزشی، طرح‌های عمران شهری و روستایی از آن جمله است، تصریح کرد: امروز چهار زمین مینی فوتبال، یک مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی، پنج طرح عمران شهری، چهار مرکز فرهنگی اجتماعی و چهار طرح گازرسانی به طول ۴۲ کیلومتر افتتاح شد.

سالاری با تاکید بر توجه به مناطق محروم و دورافتاده گفت: توجه به مناطق محروم به ویژه نقاط روستایی و دورافتاده از اولویت‌های مهم استان بوشهر است به گونه‌ای که اعتبارات دهیاری‌های این مناطق افزایش چند برابری دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اجتماعی در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها، خدمات در حوزه سلامت، ورزشی، رفاهی، اجتماعی و فرهنگی افزایش یافته که در این راستا طرح‌های گوناگونی در نقاط شهری و روستایی اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تمام روستاها و نقاط شهری عسلویه گازدار می‌شود، گفت: با اجرای سه طرح گازرسانی دیگر در روستاهای عسلویه تمام شهرها و روستاهای عسلویه از نعمت گازرسانی بهره‌مند می‌شود.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ