برگزاری همایش نشست شوراها و دهیاران بخش در سواحل نیلگون خلیج فارس
تاريخ ارسال خبر : 9 فوریه 2011 | ساعت 15:34 | کد خبر: 3138 | sv186 | چاپ این مطلب

بمناسبت هفتمین روز از ایام مبارک دهه فجر همایش نشست شوراهای اسلامی و دهیاران بخش با حضور بخشدار عسلویه در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

در این جلسه ابتدا روسای شوراها به بیان مشکلات منطقه پرداختند و خواستار رسیدگی به آنها شدند سپس آقای نادری بخشدار عسلویه با تبریک ایام فرخنده دهه فجر به همه شرکت کنندگان و با اشاره به اتفاقات اخیر در جهان اسلام و با تاکید بر لزوم همدلی و وحدت میان آحاد ملت خاطرنشان کرد: امروزه انعکاس فریادهای ضد اسلام و استکبار ستیزانه و آزادیخواه ملت شریف ایران از سوی ملتهای مسلمان منطقه به گوش می رسد و گستره ی موج بیداری اسلامی به اقصی نقاط عالم رسیده است و این ودیعه الهی که حاصل انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) را سنگین تر از قبل کرده است و حمایت از خواسته های به حق مردم آزادیخواه کشورهای مسلمان مصر و تونس و سایر نهضت های آزادی بخش امری واجب است.

بخشدار عسلویه با اشاره به وجود مشکلات متعدد در منطقه خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه در دولت های نهم و دهم رئیس جمهور محترم اکثر مشکلات در منطقه مرتفع گردیده و پروژه هایی که نیمه تمام باقی مانده است با عدم تخصیص اعتبار لازم مواجه شده اند که با پیگیری های شما در شوراها و دهیاری ها شاهد رفع این نواقص عمرانی در منطقه باشیم .

وی افزود : یکی از مشکلات عمده و حیاتی که نیاز همه مردم منطقه است بیمارستان تامیین اجتماعی شهر عسلویه می باشد که با پیگیری های لازم توانستیم این پروژه حیاتی را به سرانجام برسانیم بطوریکه پیمانکار آن مشخص و اعتبارات لازم نیز اختصاص داده شده است که ظرف ۲ الی ۳ هفته آینده شاهد عملیات اجرایی به دنبال آن بهرمندی مردم از این پروژه حیاتی باشیم.

بخشدار عسلویه دیگر مشکلات موجود در منطقه نظیر نیمه تمام ماندن پروژه های عمرانی خانه های بهداشت روستاهای اخند ، خره همچنین کتابخانه عمومی شهر عسلویه را عدم تخصیص اعتبارات داشته و اظهار داشت : پروژه های فوق با کمبود اعتبار مواجه شدند و به دنبال این هستیم که در جلسه کمیته برنامه ریزی که در شهرستان برگزار می شود این موارد را دنبال نمائیم و بتوانیم اعتبارات لازم جهت به سرانجا رساندن آنها و بهرمندی مردم از نعمت بهداشت ومطالعه بگیریم.

وی در ادامه اظهار داشت : دهیاران بایستی شناسنامه روستایی خود را آماده و به فرمانداری ارسال نمایند و بایستی توجه نمایند تمام اطلاعات موجود در روستا را در شناسنامه قید نمایند . هچنین دهیارانی که با مشکل کمبود امکانات مواجه هستند تمام در خواست های خود را اعلام نمایند تا بتوانیم در خصوص تجهیزات و امکانات آنها پیگیری های لازم را بعمل آوریم.

آقای نادری در ادامه سخنان خود تاکید بر لزوم اطلاع رسانی توسط ائمه جماعات منطقه و  آماده سازی مردم از مسائل  روز جامعه اظهار داشتند : ائمه جمعه منطقه اطلاع رسانی به مردم در خطبه های خود را یک تکلیف بدانند و از خدمات ارزنده این انقلاب بخصوص دولت مردمی و خدمتگزار احمدی نزاد را به اطلاع عموم مردم برسانند تا مردم از جزئیات کارهای صورت گرفته در منطقه آگاه شوند چرا که از برپایی نماز جماعات بهترین تریبون اطلاع رسانی می توان استفاده نمود.

بخشدار در پایان افزود : امیدوارم با سفر دوم هیات محترم دولت به استان که قرار است انجام شود تمام مشکلات را مطرح نمائیم و بتوانیم اعتبارات لازم در خصوص رفع آنها دریافت نمائیم تا مردم بیش از بیش احساس آرامش و راحتی نمایند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ