جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مسئولین بخش در بخشداری عسلویه برگزار شد
تاريخ ارسال خبر : 9 فوریه 2011 | ساعت 16:07 | کد خبر: 3155 | sv183 | چاپ این مطلب

جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مسئولین بخش در بخشداری عسلویه برگزار شد.


در این جلسه که در بخشدار ی عسلویه برگزار شد آقای نادری بخشدار عسلویه با تبریک ایام ا…دهه فجر از کلیه دستگاهها ادارات و شرکت های مستقر در منطقه جهت برگزاری باشکوه مراسمات دهه مبارک فجر در سطح بخش تقدیر و تشکر نمودند و روز یوم الله ۲۲ بهمن را روزسرنوشت سازی برای مردم و نظام اسلامی معرفی نمودند.
ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعنوان الگوی مسلمانان و آزادیخواهان جهان اسلام بوده و حرکت های صورت گرفته مردمی در کشورهای اسلامی ناشی از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است ، اظهار داشت: با حضور یکپارچه ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر نمایش دفاع از ولایت فقیه و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف به جهانیان نشان داده خواهد شد.
وی در ادامه خواستار شرکت کلیه مسئولین ادارات، شرکت ها و … جهت  برگزاری با شکوه راهنمایی  ۲۲ بهمن در شهر عسلویه شدند.
در ادامه این جلسه حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح نمودند که پس از تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ گردید که از مهمترین آنها می توان به برپایی ایستگاههای صلواتی در طول مسیر، هماهنگی جهت اجرای سرود توسط دانش آموزان، مشخص شدن افراد شعاردهنده،ایجاد امنیت مراسم از سوی بسیج اشاره نمود.
محل شروع مراسم راهپیمایی نیز از میدان لنج شهر عسلویه و ساعت تجمع نیز ۹ صبح اعلام شد.
مسیر راهپیمایی از خیابان جمهور اسلامی ، بلوار ساحلی و محل برقراری مراسم روبروی رستوران بوف در پارک ساحلی مروارید خواهد بود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ