نداشتن اسکله مناسب تجاری و صیادی از مشکلات مردم کنگان است
تاريخ ارسال خبر : 9 فوریه 2014 | ساعت 14:42 | کد خبر: 30715 | sv168 | چاپ این مطلب

استاندار بوشهر گفت: نداشتن اسکله مناسب تجاری و صیادی از مشکلات مردم کنگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مصطفی سالاری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: خدمت به مردم باید سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

وی افزود: سرکشی به مناطق مختلف به منظور آشنایی با مشکلات مردم انجام می‌شود و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: کنگان دارای ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف است و باید نهایت استفاده را از این ظرفیت ببریم.

سالاری بر لزوم توجه به زیرساخت‌های گردشگری از جمله هتل، مراکز اقامتی و زیرساخت‌های فرهنگی بهداشتی در کنگان و سیراف تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ساکنین بندر کنگان نداشتن اسکله مناسب تجاری و صیادی است که این مهم با نشست با مسئولان ذیربط و تشکل‌های صنفی آن بررسی می‌شود.

سالاری توجه به ساخت بلوار و کمربندی وفا را یک ضرورت دانست و گفت: این کمربندی که شش سال پیش طرح‌ مطالعاتی آن انجام شده می‌توانست در همان زمان با ۴۲۰ میلیون ریال اجرایی شود ولی اکنون با هزینه‌های بیشتری این طرح اجرایی می‌شود.

وی فراهم کردن فضای فرهنگی هنری را یک ضرورت دانست و ابراز داشت: هنرمندان نباید دغدغه نشر آثار و انتقاد داشته باشند و لازم است در چارچوب قانون بدون تخریب دیگران با نقد منصفانه برنامه‌های هنری خود را اجرایی کنند.

استاندار بوشهر بر فعال شدن تشکل‌های مردم نهاد تاکید کرد و افزود: شهرستان کنگان ظرفیت‌های مهمی در همه بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری دارد که با فعال شدن تشکل‌های مردم نهاد زمینه اشتغال بیش از پیش گروه‌های مختلف فراهم می‌شود.

سالاری یادآور شد: پرداخت عوارض ۲ درصد نفت، آلایندگی و ارزش افزوده حق منطقه کنگان است که تحقق این مهم پیگیری می‌شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ