مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان لنج تا سینما رو باز شهرداری عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 8 فوریه 2017 | ساعت 11:27 | کد خبر: 35964 | sv295 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”در نشست مسئولین و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از ابتدای میدان لنج شهر عسلویه اعلام شد.22 بهمن

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در این نشست علیرضا سجادی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار عسلویه با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و قدردانی از مسئولین به پاس حضور فعال و مشارکت در برنامه های اعلام شده ستاد، به اهمیت حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: اگر اقتدار و عزت بر میهن اسلامی حاکم است چنین نعمتی را مدیون مردم هستیم که با سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر میدارند.

وی افزود: روز ۲۲ بهمن نماد همدلی و وفاق است که فارغ از همه جناح ها،تشکل ها و احزاب مردم جهت اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی دوشادوش یکدیگر در این روز باشکوه حضوری فعال دارند و قطع به یقین نیز در روز ۲۲ بهمن حضوری چشمگیر خواهند داشت.

سجادی افزود: آنچه که لازم و مهم است اینست که مسئولین هر آنچه را که دارند برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن باید در طبع اخلاص بگذارند تا شاهد افتخار و رقم خوردن برگ زرین دیگری به نام این شهرستان باشیم.

در پایان این نشست پس از تبادل نظرات اعضای حاضر در جلسه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵ از ابتدای میدان لنج آغاز و تا سینما رو باز شهرعسلویه واقع در پارک ولایت ادامه خواهد داشت.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ