رهبر با تیزبینی نقشه‌های دشمن در ایجاد اختلاف بین و شیعه و سنی را خنثی کردند
تاريخ ارسال خبر : 8 فوریه 2017 | ساعت 18:08 | کد خبر: 35970 | sv270 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: رهبر با تیزبینی نقشه‌های دشمن در ایجاد اختلاف بین و شیعه و سنی را خنثی کردند.نشست

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه در نشست صمیمی روحانیون شیعه و سنی با تبریک ایام دهه مبارک فجر به عامل بقای انقلاب اشاره کرد و افزود: در مورد علل و عواملی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، امام راحل به دو عامل مهم اشاره کردند که هم رمز پیروزی و هم رمز بقا انقلاب است که این دو عامل یکی ایمان به خدا ودیگری وحدت کلمه است.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد افزود: عواملی که باعث پیروزی و استمرار نظام شده است، لطف خدا و عنایت او و رهبری شجاعانه و حکیمانه حضرت امام و روحانیون مبارز و مجاهد و مردمی همیشه در صحنه که پشت سر رهبری حرکت می‌کردند.

وی به نقش روحانیت در انقلاب اسلامی اشاره و افزود: به فرموده امام، اسلام منهای روحانیت اسلام نیست؛ روحانی که توکل بر خدا داشته و دارای ایمان قوی داشته باشد، روحانیونی امثال شهید بهشتی یا مقام معظم رهبری هستند که دارای اخلاص و ایمان بوده و فقط برای خدا ودین و مردم خدمت می‌کنند.

امام جمعه عسلویه در اهمیت بسیج و نقش بسیج طلاب و روحانیون نیز گفت: بسیج همان چیزی است که درصدر اسلام نیز بود و مرکز و کانون آن مسجد و منبر و محراب بود؛ حضرت امام اعتقاد عمیقی به بسیج داشت و می فرمود از خدا می‌خواهم با بسیجیان محشورم کندو نیز می‌فرمود به صفا خلوص بسیجیان غبطه می‌خورم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز عنایت زیادی به بسیج دارد و بسیج را یک افتخار و یک ارزش دانسته است؛ بسیج یعنی اخلاق و تقوا و فرهنگ بسیج یعنی فرهنگ مبارزه و بسیجی یعنی عاشق همه خوبی‌ها و عاشق شهادت بسیجی‌ها بودن.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: بیش از ۳۸ سال است که در وسط میدان ایستاده‌اند و این معنای مبارزه است؛ بسیجیان طلاب باید در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داشته باشند و با اخلاص در عمل تلاش کنند.

وی افزود: رهبری منادی وحدت است و پدرانه و مهربانانه جامعه را هدایت می‌کند و تمام فرق و مذاهب را به یک چشم می‌بینند. ایشان با تیزبینی نقشه‌های دشمن در ایجاد اختلاف بین و شیعه و سنی را خنثی کردند و توهین به بزرگان اهل سنت را حرام دانست.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: ما باید از رهبری الگو بگیریم؛ هوشیارانه و خردمندانه برخورد کنیم زیرا از تفرقه ما دشمن خوشحال می‌شود.انتهای پیام/چریف


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ