نادری: دشمنان از طریق ایجاد اختلاف بین فرق و گروههای مختلف در صدد سیطره بر جهان اسلام ‏هستند
تاريخ ارسال خبر : 10 فوریه 2011 | ساعت 23:03 | کد خبر: 3183 | sv139 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز؛ به مناسبت ایام دهه فجر بخشدار عسلویه و مسئولین بخش وشهرستان کنگان از روستاهای خره وسهمو جنوبی دیدار کردند.

در این دیدار که اکثر مردم در مسجد جامع حضور داشتند آقای نادری با تبریک ایام ا… دهه فجر به مردم روستاها وبا اشاره به این که انقلاب جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی مردم وخون پاک شهیدان در زمان رژیم طاغوتی شاه است خاطر نشان کرد: دهه فجر روز های به یاد ماندنی وحماسه انقلابی است که باید با عزت وافتخار شکر گذار این طلیعه الهی باشیم  چرا که انقلاب اسلامی که با خون شهدا بدست آمده است باعث بیداری ملتهای آزادی خواه جهان شده وبه عنوان یک الگوی موفق در جهان اسلام مطرح شده است .

آقای نادری با اعلام  اینکه شناخت و ارزیابی هر انقلابی، بدون توجه به دستاوردهای آن امکان پذیر نمی باشد تصریح کرد: امام خمینی (ره) انقلاب و نظامی را پایه ریزی کرد که تاثیرات شگرفی بر تحولات منطقه ای و بین المللی داشته است و اهمیت این امر وقتی بیشتر رخ می نماید که بدانیم حفظ انقلاب اسلامی ارتباط بسیار مستقیمی با شناخت دستاوردهای آن دارد که از مهمترین دستاوردهای آن می توان به علمی ؛ فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی و اقتصادی اشاره نمود که پیشرفت های چشمگیری داشته است.

آقای نادری در ادامه خاطرنشان کرد: بی شک انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در حرکت بیداری جهان اسلام به شمار می رود و مردم کشورهای آزادیخواه مصر و تونس امروز همان چیزی را می‌خواهند که مردم ما می‌خواستند یعنی یک حکومت مستقل دینی که بر اساس دین تصمیم بگیرد و عمل کند. استکبار ستیزی و برپایی یک حکومت اسلامی خواست همه کشورهای آزادیخواه است.

بخشدار عسلویه با اشاره به ترفندهای دشمنان در ایجاد اختلاف در میان جامعه اسلامی اظهار داشت: دشمنان با اصل اسلام مخالف هستند و مطرح کردن بحث انرژی ایران جز بهانه چیز دیگری نیست و آنها در واقع حکومت انقلاب اسلامی و در راس آنها ولایت فقیه را نشانه گرفته اند و از طرق گوناگون سعی در ایجاد اختلاف بین گروههای مختلف و در صدد سیطره بر جهان اسلام هستند.

آقای نادری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم شریف ایران فریب دسیسه های شوم دشمنان اسلام را نخواهند خورد خاطرنشان کرد: بایستی هوشیار و آماده نبرد با جنگ نرم دشمنان اسلام باشیم که با ترفندهای مختلف باعث ایجاد شبهات در بین مردم می شوند تا اینکه مردم را نسبت به انقلاب و دینشان بدبین نمایند دشمنان با اصل اسلام مخالف بوده و هستند و یقینا ” دوست‌دار هیچ قوم و مذهبی نیستند از این رو برای هر منطقه‌ای از این مملکت نسخه‌ای خاص دارند و درصدد گرفتن دین اسلام از این مردم هستند که با بصیرتی که ملت ایران و اقوام و مذاهب مختلف دارند هیچ‌گاه خواب دشمن تعبیر نخواهد شد و مردم ملت شریف ایران با اتحاد و همدلی در روز ۲۲ بهمن و با حضور پورشور خود در راهپیمایی حماسه ی دگری را خلق خواهند نمود و انزجار خود را از دشمنان اسلام به گوش جهانیان خوهند رساند تا ثابت کنند دوستدار این انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

در پایان بخشدار عسلویه خواستار حل مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن از سوی مسئولین بخش در زمینه آسفالت معابر ، توسعه شبکه برق روستایی ، گاز و سایر مشکلات شدند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ