ریزش ساختمان تلفات جانی در پی داشت/مقصر چه کسی است؟
تاريخ ارسال خبر : 10 فوریه 2016 | ساعت 13:51 | کد خبر: 34692 | sv276 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رعایت نکردن اصول ایمنی در ساخت و ساز و عدم پیروی از قوانین نظام مهندسی در عملیات ساختمان سازی منجر به فرو ریختن ساختمان مجاور شد.20160210_111441_HDR

 

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به دلیل ساخت و ساز و حفاری زمین مسکونی در خیایان ۲۶ متری منتهی به پارک مروارید شهر عسلویه (خیابان دادگاه سابق ) منجر به فرو ریختن منزل مسکونی مجاور شد و جان یک زن را گرفت.

 

یکی از حاضرین در محل حادثه  در گفتگو با خبرنگار عسلویه نیوز  اظهار داشت: مالک جدید این ملک با دریافت مجوز حفاری عملیات گود برداری آن را آغاز کرد که متاسفانه بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی و قوانین نظام مهندسی ساختمان مجاور این زمین فرو ریخت.

20160210_111441_HDR

وی افزود: بلافاصله پس از ریزش ساختمان با آتش نشانی و پلیس ۱۱۰ تماس گرفته شد و بلافاصله عملیات نیروهای آتش نشانی با جدیت شروع شد ولی متاسفانه خیلی دیر شده بود چرا که این واقعه تلفات جانی به دنبال داشت و جان مادر کودکان خردسال را گرفت و تاکنون مقصر اصلی این حادثه برای مردم اعلام نشده است.

عسلویه نیوز: امیدواریم با رعایت اصول ایمنی و تبعیت از دستورات نظام مهندسی و مهندس ناظر در ساخت و سازها شاهد اینگونه حوادث نباشیم.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ