مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند
تاريخ ارسال خبر : 11 فوریه 2015 | ساعت 12:56 | کد خبر: 32858 | sv175 | چاپ این مطلب

فرماندار عسلویه گفت: مردم بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه تاریخی آفریدند.IMG_4750 (600 x 450)

فرماندار عسلویه صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با تقدیر از حضور باشکوه مردم در این مراسم اظهار داشت: لازم است از همه مردم و دست‌اندرکاران این مراسم تقدیر کنیم و امیدواریم همواره شاهد موفقیت بیشتر نظام باشیم.

حسن اسماعیلی به فعالیت های صورت گرفته در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال بیش از ۸۰ پروژه بزرگ و مهم در عسلویه به بهره‌برداری رسید که نشان دهنده توجه به دغدغه‌های مردم است.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان عسلویه با اشاره به حضور مقامات کشوری در شهرستان عسلویه و رایزنی های صورت گرفته اظهار امیدواری کرد در سال آینده شاهد تحول زیرساخت های عمرانی شهرستان در همه زمینه ها باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تعامل خوب بین صنعت نفت و مردم منطقه و با بیان اینکه با حضور زنگنه وزیر نفت و دیدگاه خاص ایشان به محیط پیرامونی این تعامل بیش از پیش افزایش یافته است،تاکید کرد: یکی از خواسته ها و مطالبات بحق مردم منطقه دریافت عوارض آلایندگی است و با توجه به اینکه قانون منطقه ویژه را از پرداخت عوارض آلایندگی معاف نموده است تلاش های زیادی صورت گرفته است که شهرستان عسلویه از این قانون استثناء شود و عوارض آلایندگی برای توسعه و پیشرفت شهرستان تخصیص داده شود و امیدواریم این موضوع به تصویب برسد.

وی افزود: با تصویب این قانون شاهد ارتقای زیرساخت ها و احداث متعدد پروژه های عمرانی در سطح شهرستان خواهیم بود.

اسماعیلی افزود با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: مردم شهرستان عسلویه بارها این موضوع را به اثبات رسانده اند که هرگاه احساس مسئولیت کنند در صحنه حاضر خواهند شد و امروز به جرات می توان گفت مردم ولایتمدار این شهرستان بهمراه تلاشگران عرصه صنعت و پتروشیمی ها ضمن تجدید پیمان با امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری حماسه سازی تاریخی از خود به ثبت رساندند.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ