هیچگاه از اهداف متعالی نظام کوتاه نمی‌آییم
تاريخ ارسال خبر : 11 فوریه 2015 | ساعت 13:01 | کد خبر: 32860 | sv177 | چاپ این مطلب

“عسـلویـه نیـوز” امام جمعه عسلویه گفت: هیچگاه از اهداف متعالی نظام کوتاه نمی‌آییم.IMG_4759 (600 x 600)

به گزارش خبرنگار“عسـلویـه نیـوز” مردم مومن و ولایت‌مدار عسلویه با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن بار دیگر پیوند خود را با نظام اسلامی اثبات کردند.

امام جمعه عسلویه صبح امروز در این مراسم با تقدیر از حضور باشکوه مردم در این مراسم اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور باشکوه خود پاسخ دشمنان نظام و انقلاب را دادند.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: این حضور پیام‌های زیادی برای دشمنان نظام دارد و انتظار می‌رود با این حضور مسئولان بیش از گذشته به ظرفیت‌های مردمی توجه کنند.

وی یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و می‌خواهند جوانان را از نظام جدا کنند که البته هیچگاه به موفقیت نمی‌رسند.

امام جمعه عسلویه گفت: مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت کرده‌اند و به فضل خدا همواره این اتحاد حفظ خواهد شد.

هاشمی‌نژاد افزود: خدمت‌رسانی به مردم باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و باید از حضور مردم و دفاع مردم از انقلاب تقدیر کنیم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به جایگاه ولایت فقیه گفت: با رهبر فرزانه انقلاب، هیچگاه از اهداف متعالی نظام کوتاه نمی‌آییم و با اقتدار و وحدت آرمان‌های امام راحل را پاس می‌داریم.

هاشمی‌نژاد افزود: هیچ گونه شک و تردیدی در عزم و اراده ملت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود ندارد و مردم همواره از نظام دفاع می‌کنند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن عسلویه از فلکه لنج آغاز و تا پارک مروارید ادامه داشت و شیعه و سنی شرکت کردند.

در این آیین همچنین سرود انقلاب دانش‌آموزان همنوا با ۱۳۵۷ دانش آموز سراسر کشور اجرا شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ