حضور در راهپیمایی و شرکت در انتخابات بارزترین شکل همدلی و هم زبانی است
تاريخ ارسال خبر : 12 فوریه 2016 | ساعت 10:02 | کد خبر: 34698 | sv182 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندارعسلویه گفت: حضور در راهپیمایی و شرکت در انتخابات بارزترین شکل همدلی و هم زبانی است.نادری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری صبح پنج شنبه در آیین باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن ضمن تبریک این عید بزرگ به همه ملت ایران و شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه، تاکید کرد: پیام بزرگ راهپیمایی مردم در این روز بزرگ نشان دهنده حمایت بی قید و شرط از انقلاب ،نظام و رهبری است.  

 

نادری با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشا خدمات و تحولات بزرگی در داخل و خارج از کشور شد، افزود: تشکیل نظام مردم سالاری دینی، برگزاری انتخابات آزاد با رای مستقیم مردم ،استقلال از قدرت های سلطه گر و سلطه جو وتاثیر گذاری بر تحولات منطقه ای و جهانی مهم ترین دستاوردهای این انقلاب در عرصه سیاسی بوده است.  

وی با اشاره به تحولات بزرگی که در زمینه های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده است گفت: عدم وابستگی، تلاش در جهت خودکفایی، تامین زیرساخت های مادی و انسانی، کاهش وابستگی به نفت و پیشرفت هایی که در زمینه علم و فن آوری بخصوص در زمینه های نانو فن آوری و انرژی صلح آمیز هسته ای حاصل شده است، تنها بخشی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

 

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید، خاطر نشان کرد: مهار تورم ، ثبات و آرامش سیاسی و اقتصادی، تعامل با جهان بر اساس سه اصل حکمت، مصلحت وعزت، اجرای طرح تحول نظام سلامت و پیروز بزرگ هسته ای بخشی از خدمات دولت در این مدت بوده است.

وی به نقش مهم مردم ،شجاعت رئیس جمهوری و حمایت های رهبری در پیروزی هسته ای اشاره کرد، افزود: برجام را باید به عنوان یک موفقیت بزرگ و ملی تبین کرد، که پیروزی گفتمان صلح بر جنگ بود،که به غلط چهره ای از ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و امنیت جهان ترسیم کرده بودند، و در قبال آن هر گونه تحریم و تهدیدی علیه ملت ایران به کار بسته می شد اما با دمیده شدن روح و منطق گفت و گو به جای خشونت واستفاده از تدبیر و عقلانیت باعث شد تا این حماسه بزرگ شکل بگیرد.

 

فرماندار عسلویه در ادامه با اشاره پروژهایی که در دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده است گفت: در دهه فجر امسال ۴۳پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۰میلیار ریال به بهره برداری رسید که در حوزهای عمران روستایی و شهری ، آموزشی، ورزشی، فرهنگی، توسعه شبکه های زیر ساختی، متولی دار شدن اسکله های شهرستان و راه وشهر سازی بوده است ودر اختیار مردم شریف شهرستان قرار خواهد گرفت.

نادری با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲بهمن مقدمه خلق حماس بزرگ در هفتم اسفند است تصریح کرد: بارزترین شکل همدلی و هم زبانی حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفنداست، که برگزاری باشکوه این رویدا تاریخی نشان دهنده عزت، کرامت و سربلندی مردم و نظام در عرصه بین المللی خواهد بود.

وی تاکید کرد: رعایت اصل بی طرفی و برگزاری انتخابات با تکیه بر اصل قانون مداری و پرهیز از هرگونه جانبداری مهم ترین هدف دولت تدبیر و امید در خلق این حماسه بزرگ خواهد بود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ