همدلی و همزبانی شیعه و سنی در پایتخت انرژی کشور
تاريخ ارسال خبر : 12 فوریه 2016 | ساعت 10:08 | کد خبر: 34701 | sv182 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مردم عسلویه از زن و مرد و پیر و جوان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت دارند و حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان، جلوه زیبایی از وحدت و همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشته است.راهپیمایی

به گزارش “عسلویه نیوز” همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان عسلویه اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

امروز مردم عسلویه از زن و مرد و پیر و جوان در مراسم راهپیمایی مشارکت دارند و حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان، جلوه زیبایی از وحدت و همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشته است.

وحدت شیعه و سنی در عسلویه زبانزد خاص و عام است

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه در حاشیه راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم همواره در هر شرایطی از نظام و انقلاب دفاع کرده‌اند و در انتخابات و در مراسم راهپیمایی این مسئله را به خوبی به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: در عسلویه، وحدت شیعه و سنی زبانزد خاص و عام است و امروز نیز شیعیان در کنار اهل سنت قرار دارند و برای موفقیت نظام اسلامی و انقلاب تلاش می‌کنند.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: ما همواره باید با وحدت در مسیر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و مسئولان نیز وظیفه دارند در امر خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

هاشمی‌نژاد گفت: درخت انقلاب روز به روز تنومندتر و قوی‌تر شده و مردم با حمایت خود از نظام اسلامی موجب موفقیت و پیشرفت روزافزون نظام شده‌اند.

امت اسلام امت واحده است

شیخ محمد انزاری امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی نیز با تاکید بر وحدت و همدلی مردم در این شهرستان اظهار داشت: خداوند امت اسلام را امت واحده دانسته است و در شهرستان عسلویه شاهد وحدت و اتحاد خوبی هستیم.

وی ابراز داشت: مشترکات این امت بسیار زیاد است و باید از این مشترکات برای ایجاد وحدت بیشتر و پایدارتر بهره ببریم.

انزاری یادآور شد: در شهرستان عسلویه با هدایت روحانیون شیعه و سنی به ویژه امام‌جمعه‌ عسلویه این وحدت مستحکم و پایدار است و اهل سنت در تمام عرصه‌ها مدافع نظام و انقلاب بوده و هستند.

مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی طرفدار نظام اسلامی هستند

فرماندار عسلویه نیز بیان کرد: مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی طرفدار نظام اسلامی هستند و در هر شرایطی از این انقلاب دفاع کرده و می‌کنند.

عبدالله نادری افزود: در دهه فجر امسال بیش از ۴۰ پروژه بزرگ و مهم مورد بهره‌برداری قرار گرفت و همه مسئولان به صورت شبانه‌روزی در این مسیر گام برداشته‌اند.

وی تاکید کرد: امروز دولت تدبیر و امید برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در نقاط محروم و دوردست اهتمام خاصی دارد و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

شعارهای مردم در عسلویه

بر اساس این گزارش، مردم شهرستان عسلویه با سر دادن شعارهای «الله اکبر، خمینی رهبر»، «مرگ بر آمریکا»، مدر بهار آزادی، جای شهدا خالی» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بار دیگر با نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.انتهای پیام/حسین لاری


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ