لزوم حضور مستمر مسئولان ارشد استانی در بین مردم
تاريخ ارسال خبر : 12 فوریه 2016 | ساعت 14:52 | کد خبر: 34703 | sv236 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه با تقدیر از حضور استاندار بوشهر در عسلویه بر لزوم حضور مستمر مسئولان ارشد استانی در بین مردم تاکید کرد.امام جمعه عسلویه

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی در ادامه بحث‌های گذشته در ارتباط با سبک زندگی اسلامی و توجه به سیره عملی پیامبر اسلام (ص) مطالبی را بیان داشت و اظهار داشت: سراسر زندگی پیامبر اسلام (ص)، الهی و آسمانی بود و طوری زندگی می‌کردند که تمام اعمال و کردارش مورد رضای خداوند قرار گیرد و همیشه دعا می‌کرد خدایا خلق و خوی من را نیکو گردان و از زشتی‌های اخلاق دور نگه‌دار و خداوند دعای او را مستجاب کرد و اخلاق او را قرآنی قرار داد.

وی با بیان اینکه صبر پیامبر (ص) و سعه‌صدر ایشان مثال‌زدنی بود افزود: پیامبر اسلام (ص) در برخورد و معاشرت با دیگران نرم‌خو و مهربان بود و با لطافت و ظرافت برخورد می‌کرد و ما باید اخلاق الهی پیامبر (ص) را الگو قرار دهیم و صبر و سعه‌صدر داشته باشیم.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم نیز به بیان بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار پرسنل نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: حضرت آقا چند مدت هست روی کلمه دشمن زیاد تاکید دارند و تکرار می‌کنند؛ چه اتفاقی افتاده است؟ این هشدار آقا حکایت از این دارد که برخی به لبخندهای دشمن دل خوش کرده‌اند و باید نقشه‌های دشمن در عرصه امنیت و معیشت و فرهنگ و جوانان و… را درک کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی نباید حرف دشمن شاد کن بر زبان جاری کند ابراز داشت: بعضی انگار قبول ندارند که دشمن، دشمن قسم خورده است و دشمن را دست کم گرفته‌اند، برخی مسئولین باید هشدارهای رهبر معظم انقلاب را جدی‌تر بگیرند و خواب نباشند.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: متاسفانه بعضی خودشان را به خواب زده‌اند؛ حضرت آقا فرمودند «هیئت حاکمه آمریکا، وقیحانه‌ترین کارها را انجام می‌دهند اما به شما لبخند می‌زنند پس نباید غافل بود و به لبخندشان دل خوش کرد.»

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: برخی موضع‌گیری‌ها باعث می‌شود رسانه‌های غربی مدت‌ها تحلیل کنند و از آن علیه نظام و ملت استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ما حاضریم جان و آبروی‌مان را برای اعتقادات‌مان بدهیم و نگذاریم به اعتقادات‌مان لطمه بخورد، حضرت آقا «فرمود ملت توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته و می‌گذارد.»

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه رهبر انقلاب نمره خوبی به ملت داده گفت: آیا مسئولین هم این نمره خوب را از رهبری می‌گیرند؛ برخی به دنبال شکاف و ۲ قطبی کردن جامعه هستند تا مقاصد نامقدس جناحی و حزبی خود را تامین کنند اما ملت ما بصیر و چشمش باز و هوشیار است.

هاشمی‌نژاد با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: حضرت زینب (س) در واقع بانوی با کرامتی که در مسیر اسلام رنج‌های زیادی برد و کاری کرد که در تاریخ ماندگار شد.

وی به سفر استاندار به عسلویه اشاره کرد و اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد حضور استاندار در شهرستان عسلویه بودیم که از حضور ایشان تشکر می‌کنم.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: طرح‌های خوبی در سفر استاندار افتتاح شد و در جلسه با استاندار نیز مشکلات شهرستان را بیان کردم و خواستار حضور ایشان در بین مردم شدم.

هاشمی‌نژاد گفت: از استاندار تقاضا کردم که یک سفر بگذارند برای اینکه در بین مردم باشند و درد و دل‌های مردم را بشنوند، مردم دردهای مزمن و کهنه‌ای دارند و باید مسئولین در کنار مردم بنشینند تا از درد آنها آگاه شوند.

وی به راهپیمایی باشکوه مردم در ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی می‌کنم، مردم حضوری باشکوه و پررنگ و کم‌نظیر داشتند.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن عاشورایی است و ملت به آن اعتقاد دارد و مردم خدمات انقلاب را می‌دانند و نظام و رهبر را دوست دارند و به ندای رهبری لبیک می‌گویند.انتهای پیام


نظرات کاربران 

__(نظرات بسته شده اند,'kubrick')