بزرگترین معضل آب عسلویه عدم تخصیص سهمیه لازم است
تاريخ ارسال خبر : 13 فوریه 2015 | ساعت 13:10 | کد خبر: 32885 | sv288 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه کم بودن سهمیه تخصیص یافته را بزرگترین معضل آب این شهر دانست.بازیار

احمد بازیار رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” در خصوص انتقادات مطرح شده در دنیای مجازی گفت: توقع ما از افراد اینست که بدون استناد به موضوع خاصی علیه شورای اسلامی جبهه گیری نکنند چراکه ما در همه حال پاسخگوی مردم هستیم و این را وظیفه خود می دانیم.

وی با اشاره به دغدغه های مردم در خصوص قطعی چند روزه آب شهر تصریح کرد: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته طی روزهای گذشته دلیل قطعی آب خرابی پمپاژ در ایستگاه کاکی اعلام شد و به دلیل اینکه نیاز به تعمیرات لازم داشته است بایستی آب از مدار خارج می شد تا کارهای مربوط به تعمیرات و جوش آن صورت پذیرد که این خود نیاز به زمان چند روزه داشته است.

وی افزود: خوشبختانه این مشکل در حال مرتفع شدن است و طبق وعده های داده شده قرار است تا ساعت ۱۹ روز جاری (جمعه مورخ ۹۳/۱۱/۲۴)آب شهر وصل شود و مردم از این نعمت الهی بهره مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه با بیان اینکه کم شدن سهمیه آب شهر به یک معضل تبدیل شده است اظهار داشت: سهمیه تخصیص یافته ۳۷ لیتر بر ثانیه جوابگوی نیازهای شهروندان عسلویه ای نیست و در جلساتی که به زودی با فرماندار شهرستان عسلویه برگزار می کنیم نسبت به افزایش سهمیه رایزنی خواهیم کرد و امیدواریم با حمایت فرماندار و پیگیری های ایشان مشکل آب عسلویه حل شود.

بازیار افزود: یکی دیگر از مشکلات موجود در شهر وجود انشعابات غیر مجاز است که آمادگی خود را جهت همکاری با رئیس اداره آب و فاضلاب شهری اعلام کرده ایم و انتظار ما اینست با این موضوع برخورد جدی صورت پذیرد البته وجود کمپ های گوناگون در شهر مزید بر علت شده است و خواستار تعدیل تعرفه مصرف آب در این خصوص هستیم چرا که نرخ تعرفه مصرف یک خانوار با کمپ هرگز نمی تواند یکسان باشد.

بازیار افزود: علاوه بر مشکلات مطرح شده در موضوع آب بایستی به این نکته نیز اشاره کرد که شبکه داخلی شهر نیز دارای ایراد است و جاهایی که نیاز به تاسیس حوضچه بوده اینکار توسط مسئولان وقت کارشناسی دقیقی نشده است.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "بزرگترین معضل آب عسلویه عدم تخصیص سهمیه لازم است"

  1. طارق شامی گفت:

    سلام
    جیزی خاسی در مورد شما را ندارم ولی بابت این کار وقعا زحمت کشیدی دستون درد نکه انشاالله همیشه موفق باشی

    با تشکر

ارسال یک پاسخ