بی‌آبی امان مردم عسلویه را بریده است
تاريخ ارسال خبر : 13 فوریه 2015 | ساعت 16:20 | کد خبر: 32888 | sv186 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: بی‌آبی امان مردم عسلویه را بریده است.هاشمی نژاد

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: گناه و ناپاکی باعث تنگ شدن رزق و روزی می‌شود و هر چه مردم بیشتر گناه کنند، خداوند برکاتش را از زمین و آسمان می‌گیرد.

وی با بیان ویژگی‌های انسان‌های مومن افزود: از خصوصیات انسان مومن و پرهیزگار، کم‌گویی و نگه داشتن زبان است.

امام جمعه عسلویه در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان نیروی هوایی اشاره کرد و افزود: دشمنان حاضر نبودند نظام ما را تحمل کنند و با اصل نظام مخالف بودند ولی امروز با توجه به پیشرفت‌های نظام مجبورند که نظام اسلامی را تحمل کنند و امروز ایران به الگوی مسلمانان جهان تبدیل شده است.

هاشمی‌نژاد عنوان کرد: در بحث هسته‌ای توافقی که بر ضد منافع ملی باشد و ملت تحقیر شود و ابهت نظام شکسته شود پذیرفتنی نیست و رهبر معظم انقلاب در این زمینه بیانات مهمی ایراد کرده‌اند.

وی در ادامه با تقدیر از حضور باشکوه مردم عسلویه در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ملت مومن ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن به صحنه آمدند و مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی با حضور باشکوه خود، وحدت خود را نشان دادند.

امام جمعه عسلویه با تقدیر از حضور استاندار در شهرستان عسلویه افزود: این حضور و افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۵۰ پروژه مهم و بزرگ مایه خیرات و برکات فراوانی می‌شود.

هاشمی‌نژاد خواستار ایجاد گمرک در عسلویه شد و اظهار داشت: این مهم از خواسته‌های مردم است و امیدواریم شاهد رونق تجارت و دریانوردی منطقه باشیم.

وی خواستار رفع مشکل آب آشامیدنی عسلویه شد و گفت: بی‌آبی امان مردم عسلویه را بریده و مسئولان باید در رفع این مشکل مهم نهایت توان خود را به کار گیرند که راه‌اندازی مخزن آب در این شهرستان ضروری است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ