- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مجیدی: هواداران بدانند مجبور شدم از استقلال جدا شوم

فرهاد مجیدی در بازی اخیر خود توانست دو گل از سه گل تیم الغرافه را برابر الخریطیات به ثمر برساند.
او پس از جدایی ناگهانی از استقلال مصاحبه‌ای انجام نداد و این روزها فارغ از هرگونه حاشیه به بازی در لیگ حرفه‌ای ستارگان قطر فکر می‌کند. مجیدی که یکی از پایه‌ها و ارکان اصلی استقلال در این چند ساله بوده و نقشی غیر قابل انکار در موفقیت‌های این تیم داشته تصمیم گرفت از استقلال جدا شود و سال‌های آخر فوتبالش را در کشورهای عربی به پایان برساند، اتفاقی که شاید در آینده درباره آن صحبت کند. فرهاد مجیدی در گفت‌وگویی به سؤالات ما پاسخ داد.
* حدود دو ماه است که به الغرافه رفته‌ای. لیگ قطر را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
لیگ قطر یکی از حرفه‌ای‌ترین لیگ‌های آسیایی به شمار می‌آید. بازیکنان بزرگی در باشگاه‌های آن بازی می‌کنند. مثلاً در تیم لخویا که اکنون صدرنشین بازی‌ها هستند اصلاً بازیکن قطری وجود ندارد و همه بازیکنان خارجی یا بازیکنان آفریقایی و آمریکایی هستند که گذرنامه قطری دریافت کرده‌اند.
* بالاخره پس از ۶ بازی این هفته دو گل زدی.
من در این ۶ هفته بازی‌های خوبی انجام دادم اما با بدشانسی موقعیت‌هایم به گل تبدیل نمی‌شد. حتی ۳بار هم توپ‌هایم به تیر دروازه برخورد کرد اما این بازی توانستم ۲گل به ثمر برسانم که از این بابت خوشحالم. امیدوارم در آینده به تعداد گل‌های زده‌ام اضافه کنم.
* این هفته استقلال برای ورود به مسابقات آسیایی بازی با الاتفاق عربستان را پیش‌رو دارد. این بازی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
خیلی دوست داشتم که استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنم و با این تیم سومین قهرمانی و برای خودم دومین قهرمانی آسیا را تجربه کنم اما قسمت نبود. استقلال در نبود بازیکنان خوبی چون جباری، میداودی و تیموریان توانست بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و تیم قوی ذوب‌آهن را شکست دهد. برای بازی با الاتفاق هم مطمئن هستم استقلال با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و حضور هواداران در استادیوم و حمایت آنها به یک پیروزی بزرگ دست پیدا می‌کند.
* جدایی‌ات از استقلال حرف و حدیث‌های بسیاری داشت، خودت توضیح می‌دهی؟
من فعلاً بنا به احترام هواداران، کادرفنی و بازیکنان تیم، تصمیم به صحبت و مصاحبه ندارم اما پس از بازی فینال و قهرمانی استقلال در جام‌حذفی دلایل جدایی‌ام را با هواداران درمیان خواهم گذاشت و شرایط به‌وجود آمده برای جدایی از استقلال را که برخلاف میل باطنی‌ام رقم خورد بازگو خواهم کرد. حتی من می‌خواستم قبل از بازی با پرسپولیس در جام‌حذفی از تیم محبوبم جدا شوم اما به احترام هواداران، پس از این بازی تصمیم به جدایی گرفتم. هواداران همین‌قدر بدانند که من مجبور شدم از این تیم بروم.
* پرویز مظلومی در مصاحبه اخیر خود از دستان پشت پرده برای نتیجه نگرفتن استقلال سخن گفته؛ چه نظری داری؟
من در گذشته به این‌گونه موضوعات و آلودگی‌های فوتبال اشاره کرده بودم. با صحبت‌های آقای مظلومی موافقم و در درددلی که پس از بازی فینال جام‌حذفی با هواداران خواهم داشت مفصل به همه‌چیز اشاره خواهم کرد.
* پس ما قول یک مصاحبه داغ با فرهاد مجیدی را به خوانندگان بدهیم؟
بله، همه‌چیز بعد از فینال جام‌حذفی.