۲۳ نانوایی متخلف در دشتستان جریمه شدند
تاريخ ارسال خبر : 15 فوریه 2014 | ساعت 9:04 | کد خبر: 30726 | sv166 | چاپ این مطلب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از جریمه ۲۳ نانوایی متخلف در دشتستان خبر داد.

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: نظارت بر بازار و دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی افزود: بر تمام اصناف در سطح شهرستان نظارت می‌کنیم و برای دفاع از حقوق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از جریمه ۲۳ نانوایی متخلف در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش این اداره در آذر و دی ماه سالجاری نظارت دقیقی بر نانوایی‌ها انجام و ۲۳ پرونده تخلف در این زمینه تشکیل شد.

احمدی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده نانوایی‌های متخلف ۹۰ میلیون ریال بوده تصریح کرد: ارزش پرونده‌های مذکور در آذر ماه ۳۰ میلیون ریال و در دی ماه ۶۰ میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد پرونده متشکله در آذر ماه هفت و دی ماه ۱۶ پرونده است که بیشترین تخلفات کشف شده در تشکیل پرونده‌ها شامل کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه است.
این مسئول گفت: بازرسان اداره به‌طور دائم از ساعت شروع تا پایان ساعت پخت بر نانوایی‌های شهرستان نظارت دقیق دارند.
احمدی یادآور شد: بازرسان اداره به‌دقت امور نانوایی‌های شهرستان را زیر نظر داشته و به محض مشاهده هرگونه تخلفی از سوی نانوایی‌های شهرستان با آنها برخورد خواهد شد، همچنین بازرسان اداره از نانوایی‌های بخش‌های مختلف شهرستان هم بازدید به‌عمل می‌آورند.
وی افزود: از همشهریان محترم نیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلفی مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ اداره اطلاع دهند تا بازرسان ضمن رسیدگی در صورت اثبات با متخلف برخورد قانونی را صورت دهند.
این مسئول تاکید کرد: از تمام اصناف و بازاریان حمایت می‌کنیم و این حمایت‌ها تا زمانی است که اصناف در چارچوب قانون حرکت کنند.
احمدی در ادامه از تهیه بانک اطلاعاتی اصناف دشتستان خبر داد و یادآور شد: تدوین بانک اطلاعاتی جامع از اصناف دشتستان از مهم‌ترین اولویت‌های اجرایی این اداره بوده و در راستای ساماندهی اصناف و بازدید از اتحادیه‌ها که با همکاری مجمع امور صنفی شهرستان و دیگر ادارات مرتبط تحقق یافت به نتایج خوبی دست یافتیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ