تقدیر امام جمعه عسلویه از استاندار بوشهر برای رسیدگی به مشکلات مناطق محروم
تاريخ ارسال خبر : 15 فوریه 2014 | ساعت 8:15 | کد خبر: 30733 | sv187 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه از استاندار بوشهر برای رسیدگی به مشکلات مناطق محروم تقدیر کرد.امام جمعه عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دوری از گناه و ناپاکی و انجام عبادات موجبات روسفیدی انسان در دنیا و آخرت می‌شود و اهمیت زیادی دارد.

وی اذعان کرد: انسان با تقوا و پرهیزگاری می‌تواند به سعادت دنیوی و اخروی برسد و ترک گناه موجبات سفیدی قلب و اجابت دعا می‌شود.

امام جمعه عسلویه در ادامه با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: مردم با حضور باشکوه در این راهپیمایی در واقع پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را دادند و ثابت کردند که هرگز از انقلاب خود دست برنمی‌دارند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: مردم همواره در راستای دفاع از نظام اسلامی پیشتاز بوده و هستند و هر زمان به حضور مردم نیاز بوده این حضور به بهترین شکل انجام گرفته است.

وی بیان کرد: ستاد دهه فجر عسلویه نیز برنامه‌های بسیار ارزشمند و مناسبی انجام داد و مشارکت مردم در تمام ایام دهه فجر بسیار خوب و قابل قبول بوده است.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: دشمنان همواره به دنبال کمرنگ کردن نقش مردم هستند و تلاش می‌کنند مردم را از نظام جدا کنند که همواره مردم پاسخ لازم را داده‌اند.

هاشمی‌نژاد در ادامه با تقدیر از حضور استاندار بوشهر در جمع مردم عسلویه گفت: بازدید از مناطق مختلف و آشنایی با مشکلات موجود در شهرستان امری مهم است که توسط استاندار بوشهر انجام شد.

وی ابراز داشت: حضور استاندار در جمع مردم عسلویه مورد استقبال مردم قرار گرفته و امیدوار هستیم وعده استاندار در مورد سفرهای آینده نیز محقق شود و شاهد حضور مجدد استاندار در شهرستان باشیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ