گازرسانی به ۱۰ روستای عسلویه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال
تاريخ ارسال خبر : 15 فوریه 2014 | ساعت 8:20 | کد خبر: 30735 | sv193 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از گازرسانی به ۱۰ روستای عسلویه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.فرماندار عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و برای رسیدگی به وضعیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: هفته گذشته استاندار بوشهر با حضور در شهرستان عسلویه با مردم عسلویه دیدار کرد و با سرکشی به تعدادی از روستاها موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرد.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: استاندار در این بازدید بر لزوم رفع مشکلات مردم عسلویه تاکید داشت و خواستار رسیدگی به مشکلات این شهرستان شد.

محمودی تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات آب آشامیدنی شهر نخل‌تقی از مهم‌ترین تاکیدات استاندار است و امیدوار هستیم این مهم در کمترین زمان ممکن محقق شود.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه خط انتقال آب نخل‌تقی با اعتبار ۹ میلیارد ریال از جمله طرح‌های مهمی است که موجبات رفع مشکلات آب شرب مردم می‌شود و انتظار داریم در کمترین زمان ممکن عملیاتی و تکمیل شود.

فرماندار عسلویه گفت: امسال در توسعه برق‌رسانی شهرستان عسلویه نیز اقدامات زیربنایی انجام شده و چند پروژه بزرگ نیز هم‌اکنون در روستاهای این شهرستان در دست اجراست.

محمودی تاکید کرد: اجرای پروژه‌های راهسازی در مناطق روستایی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن اجرایی و عملیاتی شوند.

وی از گازرسانی به ۱۰ روستای عسلویه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با تلاش انجام شده روستاهای بزباز، دهنو، اخند، خیارو، عسکری، بستانو، چاه‌مبارک، سهموی جنوبی، سهموی شمالی و بندو از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ